Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

konijnenberg

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: konijnenberg

    en de service is er stukken beter Konijn is een box-mover

    Een beetje laat misschien, maar ik wil hier toch ook even op reageren.

    Ik koop mijn nikonspul vrijwel altijd bij konijn.
    Tot nu toe buitengewoon tevreden over Konijn - Den Ham.
    Vakkundig, behulpzaam en raadgevend. Dan wil ik best wel eens even wachten.
    De eerste keer, bij de aanschaf van een hele nieuwe set, heb ik een afspraak gemaakt.
    Men neemt alle tijd, je kunt verschillende lenzen proberen e.d.
    Nee pers se geen dozenschuiver in mijn optie, dat is een onverdiende classificatie voor dit bedrijf.

    Comment


    • #47
      Re: konijnenberg

      Koop al mijn matriaal bij konijntje en nooit problemen ondervonden.
      Welke winkel mag je eerst eens testen alvorens aan te kopen????
      Heb mij vorig jaar er een E-510 gehaald en begin dit jaar de 70-300 en steeds mogen testen alvorens aan te kopen
      Vandaag om de 35 mm macro geweest was een 10 klanten voor mij en als het an mij was stond er weer een rij mensen achter mij aan te schuiven.
      En weer heb ik eerst een testje gedaan en geen probleem mee gehad.
      Enig minpuntje is ik voel mij klant bij de beenhouwer met hun nummerkes
      Maar het gaat redelijk goed vooruit en de koffie smaakt altijd goed

      Comment


      • #48
        Re: konijnenberg

        Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
        Dat is nog een nieuw model, waarschijnlijk is de vraag op dit ogenblik groter dan wat Nikon kan aanleveren. Dat heb je ook wanneer je de laatste nieuwe camera wil kopen, dan moet je meestal ook wat geduld hebben...

        Daar kan Konijnenberg niet veel aan veranderen.
        Ja dat weet ik wel, maar een maand vind ik er wel over.
        Als ik hier kijk, is hij in de meerderheid van de winkels wél op voorraad

        In de Fnac hier in Gent kan je ze gewoon kopen.


        Dus nee, ik vind het niet acceptabel.

        Comment


        • #49
          Re: konijnenberg

          Als ik de reacties hier zo lees is er blijkbaar een serieus verschil tussen Konijn in Den Ham en Konijn in Turnhout. Ik had alleen ervaring met Turnhout, en daar heb ik mijn conclusies dan ook uit getrokken ... als ze in Den Ham zoveel beter zijn zouden ze misschien eens beter enkele mensen vanuit NL naar BE sturen om hun manier van werken daar ook op te leggen.

          Mij hebben ze gewoon weggejaagd in Turnhout met hun manier van zaken doen, daarom kom ik er niet meer, sorry

          Mark
          Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
          Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

          Comment


          • #50
            Re: konijnenberg

            Hmm, ik dacht er eerst aan om bij konijnenberg mijn DSLR te bestellen maar na het lezen van deze post ben ik eens op zoek gegaan naar een ander alternatief ...

            Nu vond ik op cameranu.nl dezelfde A200 voor ongeveer dezelfde prijs, alleen is hun verzending wel goedkoper.

            Nu vroeg ik mij af of er iemand hier ervaring mee heeft? Het lijkt mij een respectabele winkel?

            Comment


            • #51
              Re: konijnenberg

              Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk bericht
              Nu we toch over Konijn bezig zijn....

              Ik had vriendin- beginnend fotogafe - Konijn aangeraden om de Nikon 35mm f1.8 DX te bestellen, omdat die winkel toch goede reputatie had (zelf altijd elders gekocht echter, bij is de prijs het voornaamste).

              Ze wacht nu al een maand op haar lens. Een maand.

              Kom ik er ook natuurlijk ook schoon uit, als Konijn aanrader.....
              Op de site staat deze toch gewoon 'op voorraad' hoor? Zowel verzending als in de winkel
              nikon D700 + MB-D10| nikkor af-s 24-70 2.8 | 2 X SB-900

              Comment


              • #52
                Re: konijnenberg

                Oorspronkelijk geplaatst door Tibs Bekijk bericht
                Hmm, ik dacht er eerst aan om bij konijnenberg mijn DSLR te bestellen maar na het lezen van deze post ben ik eens op zoek gegaan naar een ander alternatief ...

                Nu vond ik op cameranu.nl dezelfde A200 voor ongeveer dezelfde prijs, alleen is hun verzending wel goedkoper.

                Nu vroeg ik mij af of er iemand hier ervaring mee heeft? Het lijkt mij een respectabele winkel?
                Dat zou ik ook wel eens willen weten want als je op hun website kijkt zou er maar 1 jaar garantie zijn (toch op de speedlite die ik wil kopen) maar volgens deze post moeten dat er volgens europa toch 2 zijn?
                http://photoprints.be Alle kortingen voor smartphoto, photobox, snapfish en andere onder 1 dak!
                http://foto-actiecode.be

                Comment


                • #53
                  Re: konijnenberg

                  Boih, bij fotokon in Turnhout nemen de meeste verkopers toch ook wel hun tijd hoor. Natuurlijk had ik weeral zo'n verkoper waarbij het niet snel genoeg kon gaan en die constant gespannen liep maar voor zover ik de andere verkopers heb kunnen observeren namen die wel hun tijd en lieten ze de kopers eerst eens proberen en zeiden wat er goed was aan iets en wat er minder aan was. Ze hadden er ook geen moeite bij om 10 keer voor dezelfde klant over en weer te lopen om iets uit de kasten met lenzen e.d. te nemen. Dus in tegenstelling tot velen hier vind ik over het grootste deel de service van Turnhout ook wel goed. Hun online service is ook erg snel behalve wanneer iets niet in vooraad is maar daar kunnen zij niet aan doen. Zo heeft mijn vader meer dan 5 maand moeten wachten op een schouderstatief dat niet in vooraad was en uit Amerika moest komen.

                  Comment


                  • #54
                    Re: konijnenberg

                    Oorspronkelijk geplaatst door breggie Bekijk bericht
                    Dat zou ik ook wel eens willen weten want als je op hun website kijkt zou er maar 1 jaar garantie zijn (toch op de speedlite die ik wil kopen) maar volgens deze post moeten dat er volgens europa toch 2 zijn?
                    We zullen het direct weten, ik heb net een mailtje gestuurd met de vraag wat hun beleid nu juist is. Ik heb erin uitgelegd dat er in de Europese wetgeving staat dat er 2 jaar dient gegeven te worden voor een DSLR en dat zij er maar 1 jaar geven.

                    Comment


                    • #55
                      Re: konijnenberg

                      Oorspronkelijk geplaatst door Tibs Bekijk bericht
                      We zullen het direct weten, ik heb net een mailtje gestuurd met de vraag wat hun beleid nu juist is. Ik heb erin uitgelegd dat er in de Europese wetgeving staat dat er 2 jaar dient gegeven te worden voor een DSLR en dat zij er maar 1 jaar geven.
                      Hou ons op de hoogte Alvast merci!
                      http://photoprints.be Alle kortingen voor smartphoto, photobox, snapfish en andere onder 1 dak!
                      http://foto-actiecode.be

                      Comment


                      • #56
                        Re: konijnenberg

                        Het volgende antwoord heb ik (zeer snel) ontvangen.

                        Beste Thibaut,

                        Wij verlenen de garantie die de Nederlandse importeur verleent. Deze is zoals aangegeven één jaar.

                        Het kan zijn dat u ondanks mijn uitleg toch nog vragen heeft. In dat geval kunt u altijd contact opnemen met mij of één van mijn collega's via telefoonnummer (+31) (0) 527 690404. U kunt ons natuurlijk ook weer via dit emailadres benaderen.

                        Met vriendelijke groeten,

                        Wilco de Vries
                        CameraNU.nl B.V.
                        Ik kreeg de mail na 5 min ofzo terug. De eerste persoonlijke indruk is dus zeker geslaagd en ik zal dus ook bij cameranu mijn DSLR bestellen.

                        Comment


                        • #57
                          Re: konijnenberg

                          Oorspronkelijk geplaatst door Tibs Bekijk bericht
                          Het volgende antwoord heb ik (zeer snel) ontvangen.



                          Ik kreeg de mail na 5 min ofzo terug. De eerste persoonlijke indruk is dus zeker geslaagd en ik zal dus ook bij cameranu mijn DSLR bestellen.
                          Ok, merci. Btw, ik zou toch nog is nadenken over die persoonlijke indruk, als ze zo snel antwoorden is de kans groot dat het een gewoon standaardmailtje is
                          http://photoprints.be Alle kortingen voor smartphoto, photobox, snapfish en andere onder 1 dak!
                          http://foto-actiecode.be

                          Comment


                          • #58
                            Re: konijnenberg

                            Dat kan wel, maar ze namen toch de tijd om die te sturen . Iets waar je soms toch ook al tevreden moet mee zijn

                            Comment

                            Working...
                            X