ben stillaan plannens om BD op die manier de rug toe te keren ... en ik durf te stellen dat ik hier reeds 3500 posts lang altijd erg dynamisch ingesteld ben geweest (geen enkele moeite gespaard) om technische en met beeldmateriaal enig licht te werpen in de duisternis ...
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
upd: back and improved (the titanium version :-))
Collapse
X
-
-
-
marjo, OP ELKE POSTING die ik doe, zet ik steeds "bedankt mensen" en als er een persoonlijke vraag wordt gesteld tracht ik die altijd met een @nickname te beantwoorden. Dat ik niet op ELKE foto reageer is te wijten aan tijdsgebrek en de hoeveelheid postings nu BD groot is geworden. Sorry, maar dit zijn harde woorden, (god's gift)ik denk dat ik nooit iemand heb genegeerd, en dit denk ik ZEKER niet, maar goed je bent vrij van denken, ik verschiet er wel wat van. Trouwens, ik post de laatste maanden meer in de technische dan in de foto forums. En ik HOEF voor niemand alle privé gegevens vrij te geven, trouwens als iemand toch interesse heeft in zo veel info, EMAIL me, d'er staat een email adres op de site en een WOIS lookup op DNS helpt ook altijd () maar zoverre nadenken is er niet bij.
Ik vind het spijtig zoveel kritiek te krijgen nu ineens, en dat in een topic waar ik anderen gewoonweg graag een beeldje aanbied, wel wel, sta me vrij dat ik me lichtelijk aangevallen voel.
Ik zal alles een tijdje laten bekoelen, toch druk genoeg hier en op het werk, dus mij zie je een tijd niet meer, god bestaat toch niet. So long guy's & galls ... voor mij e.o.t (end of topic) (oei weer een bizarre reactie
)
Comment
-
Phille trek je het niet aan ,trouwens waar je voor 200% achter staat moet je nooit sorry voor zeggen.Dit is jou mening en de rest moet het maar respecteren.Het zou een saaie wereld zijn moest iedereen ,iedereens mening delen.
Groeten RustyIk haat vriendjespolitiek
Comment
-
Originally posted by Froto
Hallo,
wat ik niet terugvind is de legale info zoals inschrijving in handelsregister enz. ...
Groetjes.
Comment
-
Hallo,
En ik HOEF voor niemand alle privé gegevens vrij te geven, trouwens als iemand toch interesse heeft in zo veel info, EMAIL me, d'er staat een email adres op de site en een WOIS lookup op DNS helpt ook altijd () maar zoverre nadenken is er niet bij.
http://mineco.fgov.be/protection_consumer/trade_practices/trade_law/law_on_protection_nl_001.pdf
Mij maakt het niets uit ... ik win of verlies er niets bij ... ik tracht alleen maar te helpen en ben niet hier om "kritiek" te geven en nog minder om ruzie te maken ... alleen ben je hier duidelijk fout en indien er iets misgaat ben je op voorhand verloren bij een proces ...
En ik kan wel sorry zeggen al sta ik ergens 200% achter ... dus Phille sorry als mijn antwoord op de originele topic zoveel teweeg heeft gebracht.
Groetjes.
Comment
-
-
schitterend mannen, hoe ge weer eens iemand met duizenden (letterlijk) interessante posts kunt wegjagen in 1 topic. proficiat.
Phille heeft idd al vele nuttige technische info verspreid hier op BD.
Ik denk dat iedereen eens naar zichzelf moet kijken, en eens zien of ze dat ook van zichzelf kunnen zeggen ...
en marjo, jouw reply begrijp ik niet eens. Ik merk niks van het "goddelijk" gedrag van phille hoor... ik zit hier nochtans al lang en vaak genoeg om zoiets te moeten opmerken.
Zelfs in de nikon/canon-touwtrekkerij die ik met veel plezier gadeslaag (ik bezie het als folklore), bewandelt hij mooi het middenpad met vele complimentjes voor niet-nikon-toestellen.
Comment
-
Sommigen zouden beter eens 2 keer nadenken voor ze hun mondje roeren...
'k Heb nu ook eventjes niet nagedacht, nè sè !!!
@ Phille, blijf weg voor enkele dwazen of blijf hier met interessante info voor vele dankbaren...
Wat het ook zij, bedankt voor alle hulp en goede raad bij mijn (moeilijke) overstap van analoog naar digitaal. Maar d'er zijn nog veel vragen, dus...
Boze Kariboe.
(gelukkig duurt da nooit lang...)
* Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment
-
en marjo, jouw reply begrijp ik niet eens. Ik merk niks van het "goddelijk" gedrag van phille hoor... ik zit hier nochtans al lang en vaak genoeg om zoiets te moeten opmerken.
en ik durf te stellen dat ik hier reeds 3500 posts lang altijd erg dynamisch ingesteld ben geweest (geen enkele moeite gespaard) om technische en met beeldmateriaal enig licht te werpen in de duisternis ...
dat ging me iets te ver omdat ik het anders ervaar.
Maar goed ik zal wel de enige zijn dan . Ik ben niet iemand die ruzie zoekt maar dit zat me al een tijd dwars en moest ik toch even kwijt, niet meer en niet minder.
Comment
-
Eerlijk gezegt kon ik een glimlach niet onderdrukken toen ik het topic las. Als je 'Profoto' heet verwacht ik ook wel een prof aan het werk, iemand met vele reportages (in commerciele zin ) op z'n naam. Om de website hier dan te promoten mag denk ik niet eens. Maar goed, vrijheid blijheid, zal er niet wakker van liggen want er zijn belangrijker dingen (veeeel belangrijker) Ik snap de reactie van Marjo maar gedeeltelijk, kan me voorstellen dat Phille met idd veel posts op z'n naam verschiet. Mischien is er interne trouble? Marjo is de vrolijkheid zelfe en zeer behulpzaam hier, dat weet ik wél dus er zal wel meer aan de hand zijn? Niet te snel oordelen hee... Ik kan wel meevoelen in haar "gods greatest gift" maar dat zal wel komen omdat ik zelf erg beschieden ben
Comment
-
-
Hallo,
@ Phille, blijf weg voor enkele dwazen of blijf hier met interessante info voor vele dankbaren ...... je moet maar eens opzoeken wat voor straffen er staan op het niet naleven van de handelswet ... maar ja als je hier 3500 posts hebt dan ben je opeens beter als de rest en moet je je van de wet niets meer aantrekken
Groetjes.
Comment
-
Phille, jammer, weet zelfs niet wat in jouw draad-opener stond...
Maar aub, begin nou niet iedere keer te memselen over wat wel en niet op iemands website vermeld staat. Wat deed dit hier terzake? Als je hem er dan toch wil op wijzen, doe het dan via een mailtje. Zal hij veel meer apprecieren. En je vermijd weer oeverloos gekanker. Het is zoals hij zei, de laatste tijd is er een over en weer gezaag dat het niet meer leuk is.
Vandaar dat ik hier sedert geruime tijd geen foto meer post, en nog amper reageer op het werk en postings van anderen.
Froto, je hebt voor een stuk gelijk, eenieder heeft zich aan de wet te houden. Maar hij heeft er zich aan gehouden, als ik deze draad doorlees.
En aan de mensen die het nodig vinden hem hautain of god te vinden, grmbbbbl....Wat die man hier al gedaan heeft... Hij was een van de voorvechters van het posten van foto's samen met exif. Zodat eenieder kon leren. Had hij iets nieuws, zoals z'n printer en het Qflow systeem nu, dan deelde hij z'n ervaring met iedereen. Anderen bezien dit misschien als stoeferig, so be it. Ik heb er veel aan gehad. Jammer dat ik z'n deskundigheid moet missen.
Wie weet komt hij terug na een cool-down periode. Zoniet, Phille, ik mail je wel als ik iets wil weten. Per slot van rekening weet ik dat ik bij jouw aan een goed adres ben!
GroetjesWat zou ik missen als ik er zelf niet was?
Comment
-
Ik snap de reactie van Marjo maar gedeeltelijk, kan me voorstellen dat Phille met idd veel posts op z'n naam verschiet. Mischien is er interne trouble? Marjo is de vrolijkheid zelfe en zeer behulpzaam hier, dat weet ik wél dus er zal wel meer aan de hand zijn?
Comment
-
Originally posted by maturin
Als je 'Profoto' heet verwacht ik ook wel een prof aan het werk, iemand met vele reportages (in commerciele zin ) op z'n naam. Om de website hier dan te promoten mag denk ik niet eens.
). Hoeveel respect ik ook mag hebben voor Phille, vond ik zijn post over gratis foto's wel nogal een pitch voor zijn commerciële site en dus wel wat op het randje (als het louter om de foto's te doen was, had hij ze gewoon kunnen linken in een topic). Heel on-Philliaans
maar soit...
De huidige reactie van Phille snap ik volkomen (omdat ik het ook meegemaakt heb). Hij heeft altijd veel tijd gestoken in het helpen van anderen adhv het uitvoerig geven van antwoorden en het zelf opstarten van interessante threads. Maar op dit forum kun je toch nooit voor iedereen goed doen, want als je teveel je best doet, word je ineens blijkbaar afgeschilderd als pedant. Ik denk niet dat hij hier definitief weg gaat blijven, daarvoor is hij te gepassioneerd. Maar zoals bij mij gaat hij wel vaker 'foert (en zoek het zelf op)' zeggen als er voor de elfendertigste keer dezelfde vraag gesteld wordt, of als hij eens wat minder tijd heeft, of wat minder goed geslapen. Pech voor de vraagsteller, maar eigenlijk beter voor hemzelf gezien hij wat meer tijd in de hobby zelf kan steken ipv het forum hier.
And life goes on...
Henk
Comment
Comment