Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welk besturingssysteem ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Welk besturingssysteem ?

    Ik heb gisteren 2 harde schijven vervangen waaronder mijn OS disk (die Velociraptors zijn echt wel snel).

    Ik heb als OS de Windows 7 RC1 geïnstalleerd.

    Geen problemen gehad, bijna alles direct geïnstalleerd.
    Enkel mijn Spyder 3 Pro even moeten bij installeren maar dan werkte deze ook.

    En supersnel, man ik heb eigenlijk altijd een beetje Vista verdedigd, maar al bij al is het maar een draak van een OS vergeleken met Windows 7.

    Capture NX en ViewNX zonder problemen geïnstalleerd.

    De RC1 komt normaalgezien in Mei uit, dus ik raad aan om deze te installeren, de finale versie komt eind 2009/begin 2010 je serial is een jaar geldig.

    Deze reactie is natuurlijk amper na een paar uren testen. Ik kom er zeker nog even op terug als ik er al wat langer mee werk, maar voorlopig ziet dit er goed uit.
    ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

    Comment


    • #17
      Re: Welk besturingssysteem ?

      Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht

      Ik heb als OS de Windows 7 RC1 geïnstalleerd.


      De RC1 komt normaalgezien in Mei uit, dus ik raad aan om deze te installeren, de finale versie komt eind 2009/begin 2010 je serial is een jaar geldig.
      Dus als we deze op 5/05 downloaden, kunnen we dit gratis gebruiken tot begin 2010.. nice ! Laptop is aan format toe, dus kan wel is testen met Windows 7. Zouden de meeste drivers werken voor acer laptop? Of vista drivers te gebruiken?
      Nikon D7000 - Nikon 17-55 f2.8 - Nikon 35mm 1.8 - Sigma 50mm 1.4 - Sigma 70-200 f2.8 OS - SB-600 (2x) - SB-900

      Comment


      • #18
        Re: Welk besturingssysteem ?

        Oorspronkelijk geplaatst door stroedel Bekijk bericht
        Dus als we deze op 5/05 downloaden, kunnen we dit gratis gebruiken tot begin 2010.. nice ! Laptop is aan format toe, dus kan wel is testen met Windows 7. Zouden de meeste drivers werken voor acer laptop? Of vista drivers te gebruiken?
        Dat is toch wat mijn serial me vertelt.

        RC zal ook maar beschikbaar zijn voor MSDN accounts. Maar ik kon me gewoon aanmelden en m'n serienr van mijn beta versie gebruiken.

        Alle drivers (behalve Spyder 3) waren geïnstalleerd. Zit wel met relatief nieuwe hardware. Geen idee of de Vista drivers werken.
        ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

        Comment


        • #19
          Re: Welk besturingssysteem ?

          zou W7 RC enkele dagen beschikbaar blijven om te downloaden?
          Kan namelijk vanaf 5mei niet downloaden tot 10mei ..
          Nikon D7000 - Nikon 17-55 f2.8 - Nikon 35mm 1.8 - Sigma 50mm 1.4 - Sigma 70-200 f2.8 OS - SB-600 (2x) - SB-900

          Comment

          Working...
          X