Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ryanair handbagage

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Ryanair handbagage

    Oorspronkelijk geplaatst door Twizter Bekijk bericht
    een H/T trip Brussel-Olso heeft toen welgeteld €1.500 gekost door wijzigen retourdatum, extra bagage, ... Nee, Ryanair is geen optie meer voor ons bedrijf en wil ook zoals Leonidas wat tegengas geven.
    Als je bij Ryanair €1500 betaalt voor heen- en terugvlucht dan heb je dat toch wel aan jezelf te danken. Ryanair is goedkoop als je op tijd bookt en niet teveel bagage meeneemt. Ze zijn absluut niet flexibel naar ombooken ed. toe. Dat weet je op voorhand en dan moet je achteraf ook niet zagen!

    Comment


    • #17
      Re: Ryanair handbagage

      Oorspronkelijk geplaatst door subby Bekijk bericht
      Als je bij Ryanair €1500 betaalt voor heen- en terugvlucht dan heb je dat toch wel aan jezelf te danken. Ryanair is goedkoop als je op tijd bookt en niet teveel bagage meeneemt. Ze zijn absluut niet flexibel naar ombooken ed. toe. Dat weet je op voorhand en dan moet je achteraf ook niet zagen!
      Ik had niet geboekt maar de secretaresse , ikzelf boek nooit budget airliners
      En ze heeft sindsdien ook ingezien dat goedkoop niet steeds een goede koop is.

      Comment


      • #18
        Re: Ryanair handbagage

        al verschillende keren met ryanair gevlogen. regels zijn regels. te groot is bijbetalen of zelfs gewoon niet inschepen. streng zijn ze heel hard op die handbagage omdat de andere bagage 15eur extra kost (daar zijn ze dus op uit).

        probeer maar neit te veel mee te nemen. op kilos controleren ze niet echt, maar op grootte wel!

        Comment


        • #19
          Re: Ryanair handbagage

          Dit topic even vanonder het stof gehaald.

          Wij vliegen deze zomer ook met ryanair.
          Ik heb een Lowepro mini trekker rugzak deze mag geen probleem geven als handbagage. Mijn vrouw haar handbagage ook niet. Maar hoe zit dat met onze baby van 1 jaar?
          Deze mag geen bagage meenemen omdat hij ook geen stoel heeft. Maar mag hij handbagage meenemen? We moeten toch voor tijdens de vlucht pampers en babyvoeding kunnen meenemen?

          Iemand een idee? Ik vind niet direct iets terug op de website.

          edit : ik heb toch iets gevonden en ziet er niet goed uit : Geen (hand)bagage en ook geen mogelijkheid om babyvoeding of fles op te warmen. Had ik dat geweten...


          mir
          Last edited by mir; 14 april 2012, 18:18.
          De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

          Comment

          Working...
          X