Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

uitleg sterren

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Pffff, laat ze maar wat inhalen, dan is de "dreiging" eraf... en kan ik ondertussen wat stoom afblazen. 'k Heb er ondertussen mijne buik van vol en 't zal nog ff duren voor het overwaait.

    Jempi.
    MINOLTA Dimage 7
    Jempi
    CANON Ixus 800 IS
    BD0978BE

    Comment


    • #32

      Awel, ik heb mijne zever hier nog niet neegezet, dus nu dan. Ik stel tot mijn spijt vast dat sommige mensen zich een beetje "gepakt" voelen over het feit dat "nieuwe" mensen zoveel postings neerzetten (al dan niet met zever). Ik ben zelf actief sinds 6 januari 2002 en heb nu 458 postings. Ik ben humoristisch van aard (nu effe niet) en dus staat er ook zever van mij bij. Ik heb evenwel ook gepoogd, waar mogelijk en zonder op zere tenen te trappen (?), mijn eerlijke commentaar te geven op hetgeen aangeboden werd, meestal met een kwinkslag erbij. Als er nu mensen zijn die meer tijd doorbrengen op BD dan anderen mag daar toch geen afgunst uit voortvloeien zeker? Het lijkt er volgens mij wel op dat enkelen zich "bedreigd" voelen in hun "status" of hoe moet je dan enkele commentaren interpreteren? Als men dan denkt dat het gaat om sterren, wel ik had 5 sterren en mijn postings zijn niet verminderd... was het dan om sterren te doen? Nee, enkel om de gezellige sfeer die ik hier vond, tesamen met mooie foto's, goede inzichten en om iets bij te leren, hetgeen ik zeker al gedaan heb. Ik vind, als laatste bemerking, dat je de "zever" die ergens tussen staat en je niet bevalt, maar gewoon moet overslaan. Dat doe je toch ook met foto's waar je niks zinnig over kan vertellen?

      Jempi.
      MINOLTA Dimage 7

      Edited by - jempi on 17 April 2002 21:55:23
      Hé Jempi ! Als 't voor Sven goed is moogt ge gerust een sterretje van mij hebben hoor !
      Dat van die sterren, da's toch maar voor de leut !!! Daar lachen wij toch eens hard mee ! niet ?
      Gewoon verder doen zoals je bezig bent en je niet te veel aantrekken. Have fun !

      Marc
      Olympus E-100RS
      Olympus E-20

      ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
      Si non, on devient bonbon
      Et les gens nous mangent !"

      Comment


      • #33
        Als 't voor Sven goed is moogt ge gerust een sterretje van mij hebben hoor !
        Nee, sorry Marc, maar ge slaat de bal mis. Het is mij zéker niet om de "sterren" te doen... dat ze dat maar afschaffen voor mijn part, het zou me geen **** kunnen schelen. Het is alleen die bepaalde "houding" die door de commentaar doorsteekt (elitair?) en niet alleen voor mezelf maar zeker ook voor anderen die zich dan geremd zouden voelen in hun manier van uitdrukken of aantal uren die ze hier doorbrengen op BD. Als 't alleen voor zever is blijven ze hier toch niet lang hangen, maar ik vond het persoonlijk verrijkend dat je hier zoveel verschillende mensen met dezelfde hobby - maar ieder op zijn manier, eeuwige prutser, idealist, technieker, kunstenaar - maar allen met hetzelfde doel: beter worden en niet met de neus in de wind lopen! - kon vinden.
        Zo, ge hebt me nu toch nog te pakken, want ik heb nu toch nog een posting geplaatst.

        Jempi.
        MINOLTA Dimage 7

        Edited by - jempi on 18 April 2002 22:48:57
        Jempi
        CANON Ixus 800 IS
        BD0978BE

        Comment


        • #34
          Hallo Jempi,

          De sterren zijn inderdaad gewoon "indicatief", niets meer - niets minder, en beduiden op zich niets.
          Voor ons zijn alle posters gelijk en het aantal sterren zal daar zeker niets aan veranderen.
          Ik weet bv. als ik vakantie heb, dat ik dan meer tijd heb om te posten dan tijdens een gewone werkweek. Maar ik sta echt niet stil bij mijn aantal postings.
          De bedoeling van dit forum is nog steeds op een vrij, maar fijne manier met elkaar te kunnen communiceren over digitale fotografie.
          Als daar af en toe wat anders tussenkomt, voor mijn part niet gelaten.
          Het is immers ook die wat "lossere" sfeer die het hier gezellig maakt.
          Zoals ik al eerder schreef, op dee BD dag hebben we ook niet enkel gepraat over digitale fotografie
          Dat iedereen dus zoveel tijd doorbrengt op dit forum als hij/zij wil en dat iedereen post zoveel hij/zij wil.
          Zolang we maar zoveel mogelijk "bij het onderwerp" blijven is er geen enkel probleem.

          Groeten,
          Jaja

          Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
          Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

          Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

          Comment


          • #35
            Een welgemeende dank U Jaja...

            Jempi.
            MINOLTA Dimage 7
            Jempi
            CANON Ixus 800 IS
            BD0978BE

            Comment

            Working...
            X