Op het einde van de maand, moet de website photoplay.be van start gaan. De website zal een nuttige website zijn voor de fotograaf, en zal nieuws, artikels, reviews, tutorials en cursussen moeten inhouden die door iedereen gratis te bekijken zijn. Om onze website zo up-to-date mogelijk te houden, zoeken wij bloggers, tekenaars... die op vrijwillige basis hun steentje willen bijdragen over fotografie & fotobewerking. Indien u intresse toont om mee te werken, mail dan nu uw profiel naar info@photoplay.be.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
PhotoPlay zoekt medewerkers
Collapse
X
-
-
Re: PhotoPlay zoekt medewerkers
Op deze pagina vindt u alle tutorials die door ons gepubliceert zijn in pdf-formaat. U vindt hier ook links naar tutorials van andere uitgevers.fijnefotografie.be, blog, workshops en fotostudio te huur in Aalst
Een beeldscherm is geen aanvaardbare manier om je foto's te presenteren. Kwaliteit komt pas bovendrijven in een print...
-
Maak de website dan ook ineens écht valid ...nikon D700 + MB-D10| nikkor af-s 24-70 2.8 | 2 X SB-900
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door OlivierScalais Bekijk berichtMaak de website dan ook ineens écht valid ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Seppehazenbosch Bekijk berichtTrouwens, gelieve enkel te reageren indien u intresse toont. niet over sitecomentaar.Last edited by Lennert; 17 april 2009, 22:39.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk berichtGelieve 'algemeen' niet vol te spammen als je geen interesse in de rest van het forum toontITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht't Is te hopen dat het Nederlands op de nieuwe site wat beter verzorgd zal worden dan hier door de TS gedaan wordt. Zou dat de reden zijn dat er vrijwilligers gezocht worden?Vriendelijke groet,
Jos
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk berichtLijkt mij een serieuze uitdaging voor jou, Leonidas.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk berichtonder een 'serieuze uitdaging' versta ik zoiets als een schier onmogelijke opdracht.
Dat zou het toch wel zijn voor jou denk ik,je schiet als "taalpurist" nogal wat kemels vind ik.
WalterD850
Comment
-
Comment