Voor een fototentoonstelling ben ik op zoek naar een 20-tal fotokaders 40x50cm. Liefst zwart aluminium. Heeft er iemand tips waar ik deze tegen een redelijke prijs kan vinden? Regio Antwerpen zou handig zijn.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Aluminium fotokaders
Collapse
X
-
-
Re: Aluminium fotokaders
als je lid bent van het CVB kan je die gratis lenen...some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!
Comment
-
Art Company - Maastrichtersteenweg 176 - Maaseik - 089/561 561 artcompany@skynet.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk berichtals je lid bent van het CVB kan je die gratis lenen...
Comment
-
-
Kan wat stom klinken maar in de HEMA vind je dat volgens mij ook wel...http://photoprints.be Alle kortingen voor smartphoto, photobox, snapfish en andere onder 1 dak!
http://foto-actiecode.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door subby Bekijk berichtHmmm, dat is wel interessant! Ben wel nog geen lid. Zou dat mogen, je lid maken en de volgende week vragen om kaders uit te lenen?some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!
Comment
-
-
-
-
Zeker ook eens een kijkje nemen bij Artalu in het gentse.
Voor zo'n aantallen kan je gemakkelijk bij hen terecht.
Comment
-
je kan ook terecht bij www.photoxl.be
zij zijn een onderdeel van www.graph-xl.be en hebben al fotoprojecten gedaan oa in het gentse voor een gents interieurbedrijf
Comment
-
Sinds kort kan je ook online fotokaders bestellen op volgend adres:
Een ruim assortiment houten fotokaders, aluminium kaders en een handig muur display-systeem.
Mvg,
Comment
Comment