Hallo,
Ik bestelde en betaalde op 23 maart een objectief bij Kamera-Express, na een tip over de prijs te lezen hier op belgiumdigital. Daarna was het wachten tot het geld van mijn rekening ging (24 maart) en daarna wachten op de verzendingsmail van Kamera-Express, en wachten, en wachten. En vandaag wacht ik nog...
Mijn vraag is of jullie een verzendingsmail kregen van Kamera-Express, met TNT post verzendingsnummer, en zo ja, wie de afzender was: Kamera-Express of TNT post.
Wat is er allemaal gebeurd? Ik wou het objectief op mijn werk laten leveren en vulde dus een alternatief leveringsadres in. Tot mijn verrassing kon ik daar geen naam invullen, enkel straat, nummer, postnummer en stad. Daarom vulde ik ook nog de naam van mijn werk in bij "contactpersoon" bij mijn eerste adres.
Kamera-Express verstuurde mijn objectief op 25 maart (snel, dus) maar naar het onvolledige adres, zonder "contactpersoon" (naam van het werk). Mijn naam hangt niet bij de bel op het werk, dus werd het pakje (enigszins begrijpelijk) niet afgeleverd en ging het terug naar Kamera-Express. Dat weet ik nu, na een aantal telefoontjes en mails naar Kamera-Express, maar ze vinden het pakketje vooralsnog niet terug...
Op 1 april was ik het beu te wachten op hun verzendingsmail en stuurde ik een vraag of iet fout kon zijn. Ze mailen (de dag zelf) terug dat het verzonden is naar dat onvolledige adres, maar geven nog altijd geen Track&Trace pakketcode. Ik bel hen en ze houden vol dat het nog onderweg is en alles OK is. Dat onvolledig adres zou geen issue zijn. Na expliciet navragen krijg ik uiteindelijk toch het TNTpost Track&Trace nummer.
Op 3 april krijg ik dan nog een mail van hen dat het pakket volgens hun systeem afgeleverd is, en alles dus OK is. Alleen hebben ze niet gezien dat het pakket dan terug bij hen is!!! Dit kan ik gelukkig wel zien op de website van TNTpost.
Ik bel deze morgen en ze vinden het pakket niet terug! Als ik dan doorvraag naar het verzendingsmailtje dat ik niet kreeg, houden ze vol dat dit wel opgestuurd is. Daarna komt het verhaal dat TNTpost dat had moeten sturen en dat die wellicht in fout zijn...
Vandaar mijn vraag of jullie zo'n mailtje kregen en wie de afzender was. Als ik zo'n mailtje had gekregen, kon ik vroeger actie ondernemen en bij het zien van het onvolledig adres had ik mijn naam wel bij de bel gehangen...
Ik hoop dat deze post niet uitgroeit tot Kamera-express klaagmuur, maar ben op zoek naar objectieve en juiste informatie. Uiteindelijk hebben zij nog de kans op alles recht te zetten en dan laat ik dit hier ook weten.
Ik bestelde en betaalde op 23 maart een objectief bij Kamera-Express, na een tip over de prijs te lezen hier op belgiumdigital. Daarna was het wachten tot het geld van mijn rekening ging (24 maart) en daarna wachten op de verzendingsmail van Kamera-Express, en wachten, en wachten. En vandaag wacht ik nog...
Mijn vraag is of jullie een verzendingsmail kregen van Kamera-Express, met TNT post verzendingsnummer, en zo ja, wie de afzender was: Kamera-Express of TNT post.
Wat is er allemaal gebeurd? Ik wou het objectief op mijn werk laten leveren en vulde dus een alternatief leveringsadres in. Tot mijn verrassing kon ik daar geen naam invullen, enkel straat, nummer, postnummer en stad. Daarom vulde ik ook nog de naam van mijn werk in bij "contactpersoon" bij mijn eerste adres.
Kamera-Express verstuurde mijn objectief op 25 maart (snel, dus) maar naar het onvolledige adres, zonder "contactpersoon" (naam van het werk). Mijn naam hangt niet bij de bel op het werk, dus werd het pakje (enigszins begrijpelijk) niet afgeleverd en ging het terug naar Kamera-Express. Dat weet ik nu, na een aantal telefoontjes en mails naar Kamera-Express, maar ze vinden het pakketje vooralsnog niet terug...
Op 1 april was ik het beu te wachten op hun verzendingsmail en stuurde ik een vraag of iet fout kon zijn. Ze mailen (de dag zelf) terug dat het verzonden is naar dat onvolledige adres, maar geven nog altijd geen Track&Trace pakketcode. Ik bel hen en ze houden vol dat het nog onderweg is en alles OK is. Dat onvolledig adres zou geen issue zijn. Na expliciet navragen krijg ik uiteindelijk toch het TNTpost Track&Trace nummer.
Op 3 april krijg ik dan nog een mail van hen dat het pakket volgens hun systeem afgeleverd is, en alles dus OK is. Alleen hebben ze niet gezien dat het pakket dan terug bij hen is!!! Dit kan ik gelukkig wel zien op de website van TNTpost.
Ik bel deze morgen en ze vinden het pakket niet terug! Als ik dan doorvraag naar het verzendingsmailtje dat ik niet kreeg, houden ze vol dat dit wel opgestuurd is. Daarna komt het verhaal dat TNTpost dat had moeten sturen en dat die wellicht in fout zijn...
Vandaar mijn vraag of jullie zo'n mailtje kregen en wie de afzender was. Als ik zo'n mailtje had gekregen, kon ik vroeger actie ondernemen en bij het zien van het onvolledig adres had ik mijn naam wel bij de bel gehangen...
Ik hoop dat deze post niet uitgroeit tot Kamera-express klaagmuur, maar ben op zoek naar objectieve en juiste informatie. Uiteindelijk hebben zij nog de kans op alles recht te zetten en dan laat ik dit hier ook weten.
Comment