Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Oudere foto's op BD niet te zien.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Oudere foto's op BD niet te zien.

Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
    eigenlijk zou je het forum zo moeten programmeren dat wanneer er een reply is je niet meer de originele post kan aanpassen.
    Dat zou niet echt helpen, aangezien je nog ook gewoon het originele bestand kunt weghalen hé.
    Over het algemeen niet snel onder de indruk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
      Waarom niet...? Als ik een foto plaats en beslis hem zelf te verwijderen na korte of lange tijd, dan is dat nog altijd m'n eigen keuze, en heeft niemand daar iets aan op te merken.
      Als je iets in een forum plaatst, dan weet je dat dit voor iedereen zichtbaar/leesbaar is en dat het daar geruime tijd zal blijven staan. Wat je niet wil dat gezien/gelezen wordt, dat plaats je dus niet. Omwille van technische redenen kan je je foto's nogal eenvoudig verwijderen, waardoor de hele draad zinloos wordt. Als je dus in een openbaar forum een hele draad zinloos wil maken, dan hebben mensen die aan die draad bijdroegen uiteraard het recht om daar iets op aan te merken. Omdat jij de foto plaatste is niet de hele discussie jouw eigendom.

Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
      Trouwens, werken die uithangen op een expositie blijven daar ook niet voor eeuwig en altijd hangen hé ;-)
      Kort op de bal spelen qua foto's bekijken op fora is dé boodschap.

Mvg,
      Frederic
      Ondoenbaar, als je ook nog iets anders wil doen dan op dit forum rondhangen.

Mij lijkt het een optie om aan posters te vragen om een inspanning te doen om hun geplaatste foto's gedurende x maanden op dezelfde plaats te houden. Neen, je moet dat niet gaan verplichten maar de intentie zou er moeten zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pichayandege Bekijk bericht
        Mij lijkt het een optie om aan posters te vragen om een inspanning te doen om hun geplaatste foto's gedurende x maanden op dezelfde plaats te houden. Neen, je moet dat niet gaan verplichten maar de intentie zou er moeten zijn.
        Dat wordt al gevraagd hoor.
        2.13 van de forumreglementen: http://forum.belgiumdigital.com/f87/...-s-194402.html
        Mvg Tim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
          Dat wordt al gevraagd hoor.
          2.13 van de forumreglementen: http://forum.belgiumdigital.com/f87/...-s-194402.html
          als men toch gaat lezen, lijkt me 2.14 ook een aanrader.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Omdat jij de foto plaatste is niet de hele discussie jouw eigendom.
            Daar kan ik inkomen. Maar omgekeerd dan...? Omdat anderen hun mening neerpenden over jouw foto heb je het recht niet meer je eigen foto -waarvan je nota bene nog altijd zelf eigenaar bent van de publicatie- en auteursrechten- te verwijderen...?
            Als ik een foto plaats op een forum, dan mag iedereen die inderdaad bekijken, maar geeft iedereen nog altijd uit vrije wil commentaar in die draad, maar beslis ik als maker nog altijd zelf over de publicatieduur. Als de foto dan verwijderd is, en het draadje nutteloos geworden, dan is het nog altijd aan de moderatoren daarin een beslissing te nemen eventueel het draadje volledig te verwijderen.
            Het kan niet zijn dat je een foto plaatst en omdat iemand daar een mening over schrijft, die mening meteen al je rechten ontneemt om die foto om welke reden dan ook te verwijderen... Mijn gedacht.

Mvg,
            Frederic

Comment

Ik heb al een paar keer gezien dat de foto na korte tijd verdwijnt (terwijl de discussie nog aan de gang is), omdat er te veel negatieve commentaren komen.
              Als er met bloemetjes wordt gegooid, zal dat zo rap niet gebeuren.
              Flauw.

Comment

Langs de andere kant: ik heb eens 2 oude topics van mij aangepast omdat de foto's verplaatst waren naar een andere host. Toen kreeg ik een opmerking 'waarom schop je die foto nu weer naar boven, daar heeft toch niemand iets meer aan' etc..
                about.me/stijnv

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stijn.V Bekijk bericht
                  Langs de andere kant: ik heb eens 2 oude topics van mij aangepast omdat de foto's verplaatst waren naar een andere host. Toen kreeg ik een opmerking 'waarom schop je die foto nu weer naar boven, daar heeft toch niemand iets meer aan' etc..
                  Met een nieuwe link van je foto te plaatsen schop je het topic toch niet omhoog.
                  'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stijn.V Bekijk bericht
                    Ja hallo , je hoeft ons dat écht niet te laten wéten hoor dat je je foto's van 5 jaar oude topics naar een andere host verplaatst hebt. Stel je voor dat iedereen dat hier begint te doen, 't zou hier proper worden. Je kan de link ook aanpassen ZONDER die daarvoor naar boven te schoppen.

Edit : Marc was mij voor maar ik was wel diegene die daar toen een opmerking over gemaakt had.
                    Last edited by hvr_oosterzele; 6 april 2009, 22:16.

Comment

Omdat jij de foto plaatste is niet de hele discussie jouw eigendom.
                      Niet de hele discussie, maar wel nog steeds de foto. De discussie blijft dan ook staan als de foto weggenomen wordt...

Wat niet wegneemt dat ik het ook spijtig vind als foto's uit posts verdwenen zijn.
                      Fengari Canon EOS 450D + EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS + EF90-300mm f/4.5-5.6 USM + Canon EF 100mm F2.8 L Macro IS USM (en Canon Ixus 850IS als het wat compacter moet zijn.)
                      vroeger op dit forum bekend als wAckO

Comment

Working...
                      X