't Is kort dag, maar met de voorspelling van droog weer op zondag kom ik hier toch eens horen of er nog BD leden zijn die graag Planckendael eens bezoeken om wat foto's te maken? Ik ga sowieso en ben van plan om tegen de middag aan daar te zijn . . .
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Zoo Planckendael
Collapse
X
-
Zoo Planckendael
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander WoollcottA diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BELabels: Geen
-
-
Re: Zoo Planckendael
Oorspronkelijk geplaatst door Sannepoes Bekijk berichtGoh, 'k zou wel willen, kwestie van het abonnement te gebruiken voor meer dan Antwerpen alleen. Maar ik zit met een zieke thuis.There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander WoollcottA diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Comment
-
Als ik het niet vergeet, draag ik mijn BD-badge welThere is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander WoollcottA diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
Comment
-
-
Hoi Kees, ik ga pas vandaag tegen de middag aanThere is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander WoollcottA diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
Comment
-
ben vandaag geweest en lees nu pas dat ik niet alleen was, moet zeggen wel wat telewerk tegengekomen :-)fotowebsite: www.edwinfoto.com
Lara's website: http://www.houdevelt.com
fotoblog http://edwinfotocom.blogspot.com/
Comment
-
Geen enkel BD-logo gespot, maar het was ook wel ontzettend druk, vooral in de namiddag.
Oorspronkelijk geplaatst door edwin1974 Bekijk bericht...moet zeggen wel wat telewerk tegengekomen :-)
Comment
Comment