Honderd en tien dagen cijferwerk zijn achter de rug.
De eindresultaten:
1
2
3
4
5
Na tien dagen ervaring met de RSS-feedreader (eind februari) ben ik vanaf het begin van de maand maart meer gegevens gaan noteren.
Daarom kan ik jullie onderstaande grafieken presenteren:
6
7
8
9
10
11
Enkele wetenswaardigheden
Over een periode van 110 dagen:
- de ijverigste poster heeft 109 inzendingen over 110 dagen
- eentje presteerde het in Fotobeoordeling dertien (13!) topics te posten in 43 minuten (3 in Architectuur, 1 in Mensen & modellen, 5 in Natuur & landschappen, 2 in Stilleven & abstract, 1 in Transport en 1 in Zwart-wit)
Zoals zovelen had ie waarschijnlijk nog nooit van een forumreglement gehoord.
Over een periode van 100 dagen:
- de vruchtbaarste poster in de Beginnershoek postte 33 topics
- de vruchtbaarste poster in de Beoordeling postte 48 topics
- de vruchtbaarste poster in Showcase postte 74 topics
- de recordhouder in de Beginnershoek en de recordhouder in Fotobeoordeling zijn één en dezelfde persoon. Vermits hij ook nog vijf inzendingen gedaan heeft in Showcase en één in Fotofun, roep ik hem uit tot "de keizer van de Fotohoek" met 88 foto’s verdeeld over 87 inzendingen.
De keizer van de Fotohoek is niet dezelfde persoon als de recordhouder over 110 dagen, om de eenvoudige reden dat eerstgenoemde nog niet zoveel dagen geregistreerd is.
- de ijverigste poster buiten de Fotohoek had (slechts) 37 inzendingen
Dit topic bevat meer foto's dan normaal zijn toegelaten, met uitzonderlijke toestemming van de forumleiding. Waarvoor dank.
De eindresultaten:
1
2
3
4
5
Na tien dagen ervaring met de RSS-feedreader (eind februari) ben ik vanaf het begin van de maand maart meer gegevens gaan noteren.
Daarom kan ik jullie onderstaande grafieken presenteren:
6
7
8
9
10
11
Enkele wetenswaardigheden
Over een periode van 110 dagen:
- de ijverigste poster heeft 109 inzendingen over 110 dagen
- eentje presteerde het in Fotobeoordeling dertien (13!) topics te posten in 43 minuten (3 in Architectuur, 1 in Mensen & modellen, 5 in Natuur & landschappen, 2 in Stilleven & abstract, 1 in Transport en 1 in Zwart-wit)
Zoals zovelen had ie waarschijnlijk nog nooit van een forumreglement gehoord.
Over een periode van 100 dagen:
- de vruchtbaarste poster in de Beginnershoek postte 33 topics
- de vruchtbaarste poster in de Beoordeling postte 48 topics
- de vruchtbaarste poster in Showcase postte 74 topics
- de recordhouder in de Beginnershoek en de recordhouder in Fotobeoordeling zijn één en dezelfde persoon. Vermits hij ook nog vijf inzendingen gedaan heeft in Showcase en één in Fotofun, roep ik hem uit tot "de keizer van de Fotohoek" met 88 foto’s verdeeld over 87 inzendingen.
De keizer van de Fotohoek is niet dezelfde persoon als de recordhouder over 110 dagen, om de eenvoudige reden dat eerstgenoemde nog niet zoveel dagen geregistreerd is.
- de ijverigste poster buiten de Fotohoek had (slechts) 37 inzendingen
Dit topic bevat meer foto's dan normaal zijn toegelaten, met uitzonderlijke toestemming van de forumleiding. Waarvoor dank.
Comment