Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Hey mic,
na een tip wilde ik die filmpjes bekijken maar ik denk dat je ze ondertss niet meer online hebt staan
Ik was toen met verlof en heb dit gemist *snif*
Kan ik ze nog ergens bekijken??
Originally posted by Tinne
Hey mic,
na een tip wilde ik die filmpjes bekijken maar ik denk dat je ze ondertss niet meer online hebt staan
Oeps, ze zijn helaas gewist.
Zo'n mpeg neemt erg veel plaats in, en zoveel heb ik niet meer op m'n server, dus zijn ze helaas weg.... spijtig...
Originally posted by Tinne
Hey mic,
Hoi Tinne, ik had het tweede filmpje nog op mijn HD staan en heb dat gemaild naar het account van je homepage. Ik hoop dat hij aankomt.
Originally posted by NataliaNL
ik ook please, Dutcheric?????
Doe ik graag voor je Natalia, ik heb alleen geen e-mail adres van je waarheen ik het kan sturen . Het bestand is ongeveer 3.5 MB groot, dus het zal niet lukken via een hotmail account.
@mic, geen probleem hoor heb er ondertss al eentje binnen
Erg grappig tof gedaan
@Dutcheric, thx om hem te mailen
@Sam Jae, thx voor het aanbod maar iemand zet hem voor mij op cd
Zo zie je maar dat je geen dag mag missen op BD .
Ook ik (en waarschijnlijk nog ander na mij ) heb ze nog niet gezien.
Maar ik begrijp je wel hoor Mic, plaats op je server is belangrijk willen we verder genieten van je toffe fotos.
Is er nog ergens een mogelijkheid dat ze online komen? Na het lezen van alle reakties ben ik toch ook benieuw.
Mischien dat Dutcheric ze voor ons online kan zetten?
Wel we zien wel ondertussen ga ik trachten wat achterstand in te halen .
Comment