Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

motorrijden en digitale camera

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: motorrijden en digitale camera

    Ik heb al enkele jaren een fototanktas van www.touratech.de (in België nu verdeeld via www.rad.be in het gentse.)

    Heb daarin al enkele jaren een EOS 300D met kitlens, 28-135 IS en nu de Tamron 18-270 VC. Alles werkt nog prima.

    Vroeger op de tank:


    Nu op de duozit gemonteerd:
    Peter
    2011 BMW R1200GSA + Canon EOS EOS 5DIII / EOS 1DIV
    gspep.smugmug.com & steendorp.info

    Comment


    • #17
      Re: motorrijden en digitale camera

      Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
      Misschien zoiets maar dan aangepast om een camera in te steken? http://www.youtube.com/watch?v=etDei...e=channel_page
      Da's idd de beste oplossing.
      'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

      Comment


      • #18
        Re: motorrijden en digitale camera

        Oorspronkelijk geplaatst door kirikoe Bekijk bericht
        Iedereen bedankt voor de tips . Nu weet ik dat het mits voldoende bescherming geen probleem is om een reflex mee te nemen op de motor.
        Nu nog de juiste oplossing zoeken voor mijn moto ( TDM 900 ) en in mei zijn we naar de vogezen en in juni een weekje wales.
        Hey, kijk, nog een TDM900 rijder!
        En laat ik me nu met de aankoop van de 50D net dezelfde vraag stellen.
        Persoonlijk denk ik dat het makkelijkste is van de camera in de camerarugzak te steken en die rugzak in de zijkoffer. Dan kan je als je ergens afstapt de rugzak op je rug hangen en je helm en jas in de koffer steken.

        Alleen blijf ik me dan toch vragen stellen over het trillen, of dat geen kwaad kan?
        Is er zo ook geen mousse die schokabsoberend is?

        Of je maakt een hangnet in je koffer hé, daar de camara inhangen, dan trilt die nooit echt ~grapje hé ~

        Peeke
        ~ Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic ~

        Comment


        • #19
          Re: motorrijden en digitale camera

          Dag Peeke ik ken je van ergens ( motorforum ) . ik heb op mijn gestroomlijnde bolide geen zijkoffers. De camera gaat in de tanktas . Eerst in een tasje van lowepro ( dat ik ook kan gebruiken voor verplaatsingen met daaronder nog een schokabsorberende mousse dat ze ook gebruiken om beeldschermen te verpakken. Ik hoop dat dit zal volstaan.

          Comment


          • #20
            Re: motorrijden en digitale camera

            Oorspronkelijk geplaatst door kirikoe Bekijk bericht
            Dag Peeke ik ken je van ergens ( motorforum ) . ik heb op mijn gestroomlijnde bolide geen zijkoffers. De camera gaat in de tanktas . Eerst in een tasje van lowepro ( dat ik ook kan gebruiken voor verplaatsingen met daaronder nog een schokabsorberende mousse dat ze ook gebruiken om beeldschermen te verpakken. Ik hoop dat dit zal volstaan.
            Inderdaad, bekende naam Kirikoe Het is een kleine wereld hé.
            Ik dacht ook in een tas te steken en dan met mousse, maar dan wel in de topkoffer of in de zijkoffers als ik die er aan heb hangen (meestal niet hoor).
            Alleen weet ik niet goed waar schokabsoberende mousse te krijgen is.
            En ik koop niet elke maand een ander beeldscherm

            Greetz,
            Peeke
            ~ Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic ~

            Comment

            Working...
            X