Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotografie workshop en fotoreizen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Fotografie workshop en fotoreizen

Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
    Ik weet niet wat je budget is, maar indien hoog genoeg komt deze ook in aanmerking.
    Fotoreizen met Marsel van Oosten
    http://www.squiver.com/
    vanaf volgende week kan ik je vertellen hoe de fotoreizen van Marsel zijn.

Comment

Nog iemand ideetjes?

Comment

je hebt blijkbaar twee topics indertijd op een dag aangemaakt met dezelfde vraag... dus hier mijn zelfde antwoord :

1.5 jaar na het starten van je topic en nog niet meer ideeen zelf gevonden??? foei...
        schotland veel foto reizen, via site hier vind je veel strobist, model workshops... surf maar eens op het net en via fotosite's, je zal veel vinden.
        Als ik zo onbeleefd mag zijn, welke workshops of reizen heb je zelf het afgelopen jaar gevolgd of gedaan? Veel mee bijgeleerd? veel goeie beelden gemaakt?
        De gustibus et coloribus non est disputandum
        Nikon F70 analoog, Tri-x filmpjes

Comment

Workshops bij Bert Stefani,Pieter van Impe, Mike Larson, Koen Hillewaert en binnenkort 1tje bij Bart Heirweg.

Ondertussen volg ik nog avondschool fotografie.

Fografieworkshops enkel op zondag of 's avonds zijn héél moeilijk te vinden en betaalbare fotografiereizen jammergenoeg ook!
          Tenzij ik hier een sponser kan vinden ;-)

Comment

Voila, dan heb ja al een hele rits grote namen gehad en waarschijnlijk meer bagage bij dan mezelf.
            Ja, ik zou graag nog eens terug naar schotland op reis gaan, alleen de reis is voor ons budget al een hele hoop, laat staan dat je daar dan nog een fotograaf-gids moet gaan bijtellen
            Als ik zo snel even op je picasa kijk dan denk ik dat je al goed bezig bent maar nog wat ervaring mist. Maar daar kan je na zo'n lessen natuurlijk makkelijk aan werken!!
            Succes in elk geval.
            De gustibus et coloribus non est disputandum
            Nikon F70 analoog, Tri-x filmpjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Karen Vanthuyne Bekijk bericht

Fografieworkshops enkel op zondag of 's avonds zijn héél moeilijk te vinden

Binnenkort nieuwe data (ook op Zondag) beschikbaar op www.createthatlightworkshops.be
              Bij interesse kan je steeds een mailtje zenden naar info [at] createthatlightworkshops.be om op de wacht/mailinglist te komen.
              www.fotofolio.be

Comment

Working...
              X