Ik woon in Oost Vlaanderen en een ritje naar Mol, Geel of Turnhout is best een tijdrovende en kostbare aangelegenheid.
Mijn vraag:
Weten jullie in de regio West- en Oost-Vlaanderen, Zeeuws Vlaanderen, Antwerpen fotozaken waar men:
1. fatsoenlijk geprijsd is (hoeft niet het goedkoopst te zijn, maar ook niet twee keer zo duur als een konijn bijvoorbeeld)
2. Eens iets op voorraad hebben liggen zodat je het in handen kunt houden.
3. De verkoper's kennis verder gaat dan megapixels en optische zoom.
4. Niet alleen de gangbare consumenten-camera's heeft maar ook richting (semi) professioneel spul gaat.
Oftewel een fatsoenlijke non-"media markt"-zaak, waar je iets van mag verwachten, wanneer je er een paar duizend euro's komt afleveren.
Misschien is het een idee om hiervan een overzicht te maken, of is die er al?
Mijn vraag:
Weten jullie in de regio West- en Oost-Vlaanderen, Zeeuws Vlaanderen, Antwerpen fotozaken waar men:
1. fatsoenlijk geprijsd is (hoeft niet het goedkoopst te zijn, maar ook niet twee keer zo duur als een konijn bijvoorbeeld)
2. Eens iets op voorraad hebben liggen zodat je het in handen kunt houden.
3. De verkoper's kennis verder gaat dan megapixels en optische zoom.
4. Niet alleen de gangbare consumenten-camera's heeft maar ook richting (semi) professioneel spul gaat.
Oftewel een fatsoenlijke non-"media markt"-zaak, waar je iets van mag verwachten, wanneer je er een paar duizend euro's komt afleveren.
Misschien is het een idee om hiervan een overzicht te maken, of is die er al?
Comment