hey ik ben op zoek naar een groothandel of zo waar ze goedkope grote lavastenen verkopen. groter dan 6cm het is voor een fotoshoot. alvast bedankt
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
lava
Collapse
X
-
-
Re: lava
Oorspronkelijk geplaatst door stimi01 Bekijk berichthey ik ben op zoek naar een groothandel of zo waar ze goedkope grote lavastenen verkopen. groter dan 6cm het is voor een fotoshoot. alvast bedanktNikon D90 - - 18-105mm vr kit - - Nikkor 35mm f1.8D AF-S DX G - - Nikkor 50mm f1.8 AF - - Battery Grip - - SB-900 | www.spyro.be
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomStr Bekijk berichtonozele vraag, waarom is dit draadje terug opgehaald? feb 2009??
Komt ervan als je de berichten van 1 persoon opzoekt, altijd datum in het oog houdenNikon D90 - - 18-105mm vr kit - - Nikkor 35mm f1.8D AF-S DX G - - Nikkor 50mm f1.8 AF - - Battery Grip - - SB-900 | www.spyro.be
Comment
-
Klopt, maar om toch even op de vraag nog antwoord te geven (handig voor iemand die dit momenteel zoekt), ga naar het bedrijf waar deze lavastenen verhandeld worden, zij hebben namelijk 'restafval', dat te klein of te groot is. Dit spul kun je erg goedkoop kopen van hen (in grote hoeveelheden als het nodig is). Dus naar het bedrijf gaan dat de 'winning' van lavastenen voor haar rekening neemt.WillemClassensDesign: Mijn website
Body: Sony Alpha 200; Lenzen: Tamron 28-75 F/2.8; Sony 18-70mm; Sony 75-300mm Macro
Flitsers:HVL-F42AM;
Comment
Comment