Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar digitale foto's laten ontwikkelen

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Ja, en zonder problemen.

    Comment


    • #17
      weet er soms iemand waar je digitale foto's op mat papier kunt laten drukken, ik heb mijn eerste pakketje bij kruidvat zopas laten ontwikkelen (goedkoop en goed van kwaliteit) maar daar kan je blijkbaar enkel maar op glanspapier laten drukken, en ik prefereer nog altijd matte afdrukken. iemand een suggestie
      tnx

      Comment


      • #18
        Vraag het eens aan Foto De Buck in Wetteren, ik dacht dat zij ook mat papier binnen hebben en ze werken met de Fuji Frontier (betere kwaliteit dan Kruidvat).

        DE BUCK FOTO
        Open van 09.00-12.15 & 13.30-18.30
        zaterdag tot 17.30
        Gesloten op zondag
        fotodebuck.wetteren@actionshop.be Stationstraat 42
        9230 Wetteren
        TEL. 09/365.77.70
        FAX 09/368.17.39

        Groeten,
        Wim

        Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

        Comment


        • #19

          weet er soms iemand waar je digitale foto's op mat papier kunt laten drukken, ik heb mijn eerste pakketje bij kruidvat zopas laten ontwikkelen (goedkoop en goed van kwaliteit) maar daar kan je blijkbaar enkel maar op glanspapier laten drukken, en ik prefereer nog altijd matte afdrukken. iemand een suggestie
          tnx
          Naar ik vernomen heb kan je digitale foto's alleen glossy laten printen....

          Stef

          Comment


          • #20
            Je kan foto's ook mat laten ontwikkelen maar meestal zal dit enkel bij fotografen zijn die over een eigen lab beschikken


            Comment


            • #21
              Hallo,
              Als het gaat over de topic "waar digitale foto's laten ontwikkelen" hier misschien iets voor de auteur ervan omdat hij in As woont...
              Enkele keren heb ik een CD-tje binnengebracht bij een zaak in Neerpelt die de CD opstuurden naar Fujicolor in Nederland :
              http://www.fujicolor.nl/belgie/NL/default.htm
              Over het resultaat was ik zeker niet ontevreden. De meeste waren 20X30cm. De scherpte was minder dan wanneer ik ze zelf afdrukte op m'n HP930C.

              Enige tijd geleden heb ik mijn bestanden binnengebracht bij "Hoogmartens" in Houthalen. Zij hebben een eigen labo en de foto's zijn in een wip afgedrukt (de eerste keer 30 min. en de tweede keer zo'n 40 min.) Het resultaat was verbluffend! Enkele van dezelfde bestanden die voorheen door Fujicolor waren afgedrukt zijn in Houthalen zonder meer veel scherper, helderder en kleur-echter.
              Mij is NIET gevraagd om reclame te maken voor deze fotozaak, 't is maar dat ik er zo kontent van ben. De prijs is ook wel een stukje hoger en de opstartkost vanaf CD al 3€.

              Groetjes,



              Suske
              Mijn plaatjes op 500px...

              Comment

              Working...
              X