Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kopen via het net!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Kopen via het net!

Oorspronkelijk geplaatst door Derryy Bekijk bericht
    Hallo,

Ik weet het nog zo niet ! Ik geloof niet in de Sint en nog andere wezens zoals ze hierboven vragen ! Maar ik weet wel dat er nu in de UK koopjes te verkrijgen zijn ! Ik ken iemand die een gps aan de helft van de prijs in Belgie kocht via het net ! Ik heb nog een andere hobby waar ik men materiaal voornamelijk in de UK bestel en koop. En deze produkten zijn nu ook spotgoedkoop ! Ik ga me wat verder verdiepen in deze site en nog wat andere sites. Misschiens eens mailen naar een paar Engelse fotografiemagazines en of forums.Iemand een suggestie welke? Ik zal wel iets laten weten, maar deze prijzen zijn inderdaad te mooi om waar te kunnen zijn!

Mvg
    Derry

er waren inderdaad rond nieuwjaar koopjes te doen in Engeland.
    Maar dat was door de lage koers van het pond (wat nu niet meer is)
    en geen enkel toestel stond aangeprijst tegen de helft van de nieuwwaarde
    op die site is elke prijs gehalveerd en dat is bij geen enkele bestaande website die ik ken het geval
    ik bestel ook wel eens wat in Engeland (vooral voor de mountainbike) en nooit ben ik een site tegen gekomen waardat men alle prijzen doorstreept en een nieuwe prijs opzet die de helft is van de normale prijs
    je kan wel af en toe in engeland of de usa koopjes doen als de wisselkoers gunstig is ,maar niet op die manier

Comment

Working...
    X