Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Internet Shopper

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Internet Shopper

    Ach je zou er een mailtje aan kunnen wagen

    L.s.,

    I am considering to order a digital camera but I would like to pick it up. I entered the address Bootstraat 2 Rotterdam in my tomtom but get a message that this address does not exist in Rotterdam. Can you give me a detailed route please?

    Benieuwd of ze daar op zouden reageren

    Gr. X.

    Comment


    • #17
      Re: Internet Shopper

      Oorspronkelijk geplaatst door Xarder Bekijk bericht
      Ach je zou er een mailtje aan kunnen wagen

      L.s.,

      I am considering to order a digital camera but I would like to pick it up. I entered the address Bootstraat 2 Rotterdam in my tomtom but get a message that this address does not exist in Rotterdam. Can you give me a detailed route please?

      Benieuwd of ze daar op zouden reageren

      Gr. X.
      Als ze toch in Rotterdam zitten, dan mag je dat mailtje gerust in het nederlands sturen.
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

      Comment


      • #18
        Re: Internet Shopper

        Beroepsdeformatie Ik werk met mensen die in tijdelijk in NL wonen en werken en enkel Engels spreken dus gewend om Engels sprekenden altijd in het Engels te mailen

        Gr. X.

        Comment


        • #19
          Re: Internet Shopper

          Er zijn hier al zoveel postings gebeurd van dergelijke sites met ongelooflijk lage prijzen met de vraag als dit mogelijk is, en telkens is al gebleken dat het om oplichterij gaat. Hoe lang gaan de mensen nog naïef blijven om telkens die vraag te blijven stellen en daarvoor nieuwe topics aan te maken...?!?

          Als 't te goedkoop lijkt om waar te zijn, dan is het meestal ook te goedkoop om waar te zijn!

          My 2 cents

          Mvg,
          Frederic

          Comment

          Working...
          X