Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Prijsverhogingen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Prijsverhogingen

    Volgens een verkoper bij Fotokonijnenberg zou de inkoopprijs 16% stijgen, en de verkoopprijs zal daardoor 20% hoger worden.
    (Dat heb ik daar vandaag gehoord.)
    Last edited by Black B@ndit; 9 februari 2009, 22:41.
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment


    • #17
      Re: Prijsverhogingen

      Vanaf wanneer worden die prijsstijgingen doorgevoerd?
      'T is maar dat ik een 70-200 canon F4.0 IS wil kopen. Staan nu rond de 1.000 eur.
      Dus waarschijnlijk niet lang meer wachten.
      www.digitalclickx.com

      Comment


      • #18
        Re: Prijsverhogingen

        Iemand heeft hier ergens op het forum gepost dat de winkels volgende maandag een nieuwe prijslijst zouden krijgen van Canon...

        Maar op sommige websites zie ik dat de prijzen nu al aan het stijgen zijn ten opzichte van 14 dagen geleden.

        Ik heb net wat prijzen opgezocht van de 1D MKIII + 16-35 f2,8 L II + 24-70 f2,8 L.
        Die heb ik pas allemaal gekocht, maar niet allemaal in dezelfde winkel.

        In 5 populaire webshops/winkels heb ik de prijzen vergeleken, en als ik vandaag die twee lenzen en de camerabody in dezelfde winkel zou kopen, dan zou ik bij de goedkoopste 130 euro meer betaald hebben, en in de duurste zelfs 639 euro.

        Maar ze hebben nog lang niet allemaal de volledige prijsverhoging doorgevoerd, die komt er heel binnenkort dus wel...
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

        Comment


        • #19
          Re: Prijsverhogingen

          Heb ook al enkele prijsstijgingen gezien de laatste week.
          Laat ons hopen dat het niet teveel stijgt.
          Zou me ook graag nog een macrolensje kopen voor de prijzenwijziging is doorgevoerd.
          Nikon Df, Nikon 20-35 2.8 AF-D, Nikon 50 1.8 AF-S, Nikon 50 1.2 Ai-s, Nikon Micro 60mm 2.8 AF-S, Nikon 70-200 2.8 AF-S VR, Nikon 85 1.8 AF-D, Nikon 105 2.5 Ai-s, SB600, SB20
          Pentax K1, Pentax 24-70 2.8

          Comment

          Working...
          X