Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

PC of Mac?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: PC of Mac?

Al 100.000den van die discussies gelezen en ze leiden stevast tot niets.

Ik heb 2 jaar geleden mijn kapotte IBM thinkpad vervangen door een MacBook. Zomaar, uit een bevlieging, zonder rationele overweging. Ondertussen hebben we 3 MacBooks, een MacPro en een 24" iMac. Waar denk je dat ik liefst mee werk .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
      Al 100.000den van die discussies gelezen en ze leiden stevast tot niets.

Ik heb 2 jaar geleden mijn kapotte IBM thinkpad vervangen door een MacBook. Zomaar, uit een bevlieging, zonder rationele overweging. Ondertussen hebben we 3 MacBooks, een MacPro en een 24" iMac. Waar denk je dat ik liefst mee werk .
      Is een beetje zoals ik een nieuwe wagen moest uitkiezen vorig jaar...zonder rationele overwegingen, enkel puur op esthetische principes heb ik toen maar voor een Alfa gekozen....ondertussen ben ik zot van mijn wagen en haar karakter.

ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
        Denk net niet, een freak of kenner kent zijn vak, maar minder daar buiten he. Denk dat dat net mijn probleem is, werk dagelijks 10-12 uur met Wintel en dat zit daar zo ferm ingebakken dat de aanpassing naar Mac of Linux een veel te grote omschakeling is.
        Tjah, aan de andere kant, laat me een jaar met een Mac werken en dan zal het waarschijnlijk net omgekeerd werken.
        Ik bedoelde een computer freak, voor eender welk type computer of OS dan ook. En ik bedoelde dat niet negatief, integendeel.

Ik geef graag toe dat waar je het eerste hebt mee leren werken, je meestal wel het beste blijft afgaan.

Mvg.
        Robert
        Mvg.
        Robert
        Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Is een beetje zoals ik een nieuwe wagen moest uitkiezen vorig jaar...zonder rationele overwegingen, enkel puur op esthetische principes heb ik toen maar voor een Alfa gekozen....ondertussen ben ik zot van mijn wagen en haar karakter.

Ik rij ook met Alfa

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
            Ik rij ook met Alfa
            Tiens, klopt het dan toch dat Alfa bij Apple gebruikers past?
            Idem hier...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
              Tiens, klopt het dan toch dat Alfa bij Apple gebruikers past?
              Idem hier...
              Mag ik dan de uitzondering zijn?
              ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Mag ik dan de uitzondering zijn?
                Uum tweede uitzondering! apple koop je toch omdat het "gewoon" werkt. alfa toch om de omgekeerde reden?

De gasten van Top gear zijn daar fantastisch in, als ze een review doen van een auto komt de alfa er altijd als slechtste uit maar ze zouden allemaal zelf voor de alfa kiezen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MI&MA Bekijk bericht
                  Uum tweede uitzondering! apple koop je toch omdat het "gewoon" werkt. alfa toch om de omgekeerde reden?

De gasten van Top gear zijn daar fantastisch in, als ze een review doen van een auto komt de alfa er altijd als slechtste uit maar ze zouden allemaal zelf voor de alfa kiezen
                  Dat was voor de 8C zo, maar over de 159 waren ze toch echt lovend.

Trouwens, iedere echte autoliefhebber moet ooit een Alfa gehad hebben vooraleer als autoliefhebber beschouwd te mogen worden

Comment

Dat was voor de 8C zo, maar over de 159 waren ze toch echt lovend.
                    En jij rijdt toch in de 8C ?

iedere echte autoliefhebber moet ooit een Alfa gehad hebben vooraleer als autoliefhebber beschouwd te mogen worden
                    Tel ik niet mee als autoliefhebber? Ik heb 2 merken "Italiaan" gereden... Fiat Coupe 2.0Turbo en een Mas QPorte. Geweldige passie en rijervaring; tenminste...als ze het deden. De Fiat was echt een geweldige auto en ik heb er spijt van dat ik die ooit de deur uit heb gedaan. De Mas was leuk maar veel te braaf...

Zo vind ik ook MacOS leuk maar veel te braaf (he we zijn weer on-topic)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Havezet Bekijk bericht
                      En jij rijdt toch in de 8C ?

Tel ik niet mee als autoliefhebber? Ik heb 2 merken "Italiaan" gereden... Fiat Coupe 2.0Turbo en een Mas QPorte. Geweldige passie en rijervaring; tenminste...als ze het deden. De Fiat was echt een geweldige auto en ik heb er spijt van dat ik die ooit de deur uit heb gedaan. De Mas was leuk maar veel te braaf...

Zo vind ik ook MacOS leuk maar veel te braaf (he we zijn weer on-topic)
                      Was quote vanuit Top Gear

Helaas geen 8C hier, wat een brute sound...

Een Fiat is nog altijd geen Alfa eh...een Mas..tjah..eigenlijk ook niet

Comment

hou hou,als de gasten van "top gear" mogen kiezen,gaan ze wel voor de Tom Jones onder de auto's hé de pure sang Aston Martin DBS.met of zonder Mac of Windows erin

Comment

Laat ik mijn oorspronkelijke vraag dan anders formuleren: ik rij (sedert kort) met een renault. Moet ik me nu een Mac of een PC aanschaffen?
                          Of stel ik die vraag beter aan Jeremy Clarkson?
                          http://lievendevlaminck.wordpress.com/

Comment

Oei, met Renault... dan zou ik Linux voorstellen.

Clarckson vind je waarschijnlijk hier ergens..

Comment

nee,gewoon een Aston kopen komt de rest vanzelf. spaar je mee uit op een Alfa,door zijn riolering's olie probleem kom je op den duur aan de prijs van een Aston

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
                                nee,gewoon een Aston kopen komt de rest vanzelf. spaar je mee uit op een Alfa,door zijn riolering's olie probleem kom je op den duur aan de prijs van een Aston
                                Dit, beste man, moet ik helaas tegenspreken.

Bij mijn VW's moest ik om de 5000km 1 liter olie bijkappen, bij mijn Golfke zelfs om de 3000km (was normaal volgens VW), bij de Alfa moet ik op 30000km niks bijkappen.

Comment

Working...
                                X