Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

foto rubens

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: foto rubens

    ook heel tevreden over rubens/studio 73 vind ik persoonlijk een betere zaak dan konijn..
    die willen omzet halen en kennen hun waren niet zo goed als bij studio 73 waar ik iedere keer meer dan een behoorlijke uitleg kreeg.
    Daar dit voor mij een grote trip is de laatste keer bij a&c in mariakerke geweest en de prijzen van stiudio73 getoond, hadden ook een deal aan nog betere prijs ondanks de prijs op de site, en is dichter bij huis. Vind daar een nog betere uitleg en zo gigantisch niet alhoewel die ondertussen uitbreiden...
    2 x Niko D300 + wat glaswerk en 2 SB900 + ingerichte fotostudio

    Comment


    • #17
      Re: foto rubens

      Idem hier: goede service van Rubens en geniet mijn voorkeur boven Konijnenberg.
      Minder glas dan vroeger, maar beter.

      Comment


      • #18
        Re: foto rubens

        - In maart 2008 Sony A100 body gekocht bij Rubens. (toestel nu 10 maanden in gebruik)
        - Sinds enkele weken slecht werkend knopje AF/MF.
        - Tussen kerst en Nieuwjaar knopje kwijtgespeeld, losgekomen uit body.
        - Rubens gecontacteerd voor herstelling onder garantie, reactie: "Ga maar naar Studio73 Mol, is dichterbij voor u, maakt niet uit voor ons".
        - Prima, ik vorige zaterdag naar Mol, daar aangekomen kreeg ik te horen: "Dat wordt niet onder garantie hersteld mijnheer, en een reparatie, even kijken, zal ongeveer 270 Euro kosten".
        David Gyselaers | fotoclub Omni-Foto Diepenbeek

        Comment


        • #19
          Re: foto rubens

          Oorspronkelijk geplaatst door dg Bekijk bericht
          - In maart 2008 Sony A100 body gekocht bij Rubens. (toestel nu 10 maanden in gebruik)
          - Sinds enkele weken slecht werkend knopje AF/MF.
          - Tussen kerst en Nieuwjaar knopje kwijtgespeeld, losgekomen uit body.
          - Rubens gecontacteerd voor herstelling onder garantie, reactie: "Ga maar naar Studio73 Mol, is dichterbij voor u, maakt niet uit voor ons".
          - Prima, ik vorige zaterdag naar Mol, daar aangekomen kreeg ik te horen: "Dat wordt niet onder garantie hersteld mijnheer, en een reparatie, even kijken, zal ongeveer 270 Euro kosten".

          ga toch maar eens naar wilrijk en neem al die positieve reacties mee ; ik denk wel dat ze daar niet anders kunnen dan de reparatie onder garantie uitvoeren .
          dit is een klein zaakje en hun goede naam zullen ze hiervoor niet op het spel zetten !
          Creativiteit is wanhoop van de betere soort.

          http://shantiguru.1x.com

          Comment


          • #20
            Re: foto rubens

            Verplaatst naar geschikter forum
            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
            Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

            Comment


            • #21
              Re: foto rubens

              Euhm waar ik recent - puur toevallig - op gebotst ben... kijk eens

              FotoRubens gaat verhuizen ofzo?
              equipment: camera's, lenses & some imagination

              Comment


              • #22
                Re: foto rubens

                Oorspronkelijk geplaatst door SeaSquid Bekijk bericht
                Euhm waar ik recent - puur toevallig - op gebotst ben... kijk eens

                FotoRubens gaat verhuizen ofzo?
                Nee nee, dit was de winkel in Antwerpen aan de Amerikalei en die is al gesloten sinds 1 februari 2008 (klik).
                Mvg Tim

                Comment


                • #23
                  Re: foto rubens

                  Heel goede ervaring met Studio73.

                  Ik bestel via de webshop en ga zelf afhalen in de winkel in Geel. Altijd alles goed geregeld en snelle leveringstermijn. Vriendelijk personeel !

                  Comment


                  • #24
                    Re: foto rubens

                    Vriendelijke meiskes
                    voor die meisjes, daarvoor gaan we naar Rubens

                    Comment


                    • #25
                      Re: foto rubens

                      Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
                      voor die meisjes, daarvoor gaan we naar Rubens
                      Ge zoudt voor minder, bijzonder die grote! man man, vriendelijk ding, de kleine trouwens ook.
                      Alleen maar goede ervaringen van Rubens Wilrijk
                      perman
                      canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

                      Comment


                      • #26
                        Re: foto rubens

                        Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
                        Ik begrijp echt niet waarom mensen nog bij Grobet kopen
                        Mark
                        Heb zelf effe rondgekeken naar de prijzen voor men nieuw lensje, was goeikoopste daar.

                        Zonder lachen was de winkel te klein voor de klanten die er waren op de zaterdag dat ik er was. Vrij goeie uitleg gehad (ook al wist ik al wat ik wilde) ondanks al die drukte.
                        Eerste ervaring was dus vrij positief.
                        Fotografie = (kunst x wetenschap) + ervaring

                        Comment


                        • #27
                          Re: foto rubens

                          Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
                          Nee nee, dit was de winkel in Antwerpen aan de Amerikalei en die is al gesloten sinds 1 februari 2008 (klik).
                          Ah ok, dat verklaart alles natuurlijk
                          equipment: camera's, lenses & some imagination

                          Comment


                          • #28
                            Re: foto rubens

                            Opnieuw even reageren, na dit bericht van mezelf in deze topic.

                            Mijn A100 is vandaag "onder garantie hersteld" terug aangekomen bij mijn plaatselijke fotowinkel-fotograaf.

                            Dit zijn, wat mij betreft, zeer slechte punten voor Rubens/Studio73.
                            David Gyselaers | fotoclub Omni-Foto Diepenbeek

                            Comment


                            • #29
                              Re: foto rubens

                              Tja, mijn D300 is bijna 2 maanden weggeweest voor reparatie onder garantie. Ik ben goed op de hoogte gehouden door Studio 73. Dat 't zo lang duurde kan de fotozaak ook niet helpen. Procirep stuurt bijna alle herstellingen naar Frankrijk door. Het ding is in prima staat terug gekomen, ook de sensor opnieuw even proper als toen ie nieuw was. Geen eurocent gekost.

                              Algemeen vind ik de service bij Studio 73 persoonlijker als bij Konijn, maar op beide plaatsen zijn ze technisch prima op de hoogte en geven service.

                              Comment


                              • #30
                                Re: foto rubens

                                Oorspronkelijk geplaatst door T.Trapper Bekijk bericht
                                Tja, mijn D300 is bijna 2 maanden weggeweest voor reparatie onder garantie. Ik ben goed op de hoogte gehouden door Studio 73. Dat 't zo lang duurde kan de fotozaak ook niet helpen. Procirep stuurt bijna alle herstellingen naar Frankrijk door. Het ding is in prima staat terug gekomen, ook de sensor opnieuw even proper als toen ie nieuw was. Geen eurocent gekost.

                                Algemeen vind ik de service bij Studio 73 persoonlijker als bij Konijn, maar op beide plaatsen zijn ze technisch prima op de hoogte en geven service.
                                Alhoewel dit niet de schuld is van de verkoper, 3 maanden is toch wel echt lang. Hierdoor verlies je 12,5 procent van je garantie periode. Ik vind dat ze in dit geval de garantie periode wel mochten verlengen, maar dat zal wel wishfull thinking zijn.

                                Mvg.
                                Robert
                                Mvg.
                                Robert
                                Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                                Comment

                                Working...
                                X