Hallo fotoliefhebbers,
Zelf ben ik een amateurfotograaf maar zit met het volgend probleem.
Volgend jaar stap ik in het huwelijksbootje en zoek hiervoor een amateurfotograaf die digitaal en uiteraard tegen een vergoeding, onze burgerlijke plechtigheid zou willen komen fotografen en nadien enkele foto's op locatie zou wilen maken ? Zijn er fotoamateurs onder jullie die dat wel zouden zien zitten.
Een CD-rom met alle foto's erop zou volstaan voor ons. Wij zouden de mooiste foto's daarna wel zelf laten afdrukken.
Hopelijk zijn er enkele onder jullie die dat wel aandurven.
Jullie kunnen mij hiervoor e-mailen op filip.pluym@skynet.be.
Stop er eventueel ook enkele foto's bij die jullie gemaakt hebben en eventueel een link naar jullie website.
Alvast heel veel dank.
Vriendelijke fotogroetjes,
Filip PLUYM
Turnhout
Zelf ben ik een amateurfotograaf maar zit met het volgend probleem.
Volgend jaar stap ik in het huwelijksbootje en zoek hiervoor een amateurfotograaf die digitaal en uiteraard tegen een vergoeding, onze burgerlijke plechtigheid zou willen komen fotografen en nadien enkele foto's op locatie zou wilen maken ? Zijn er fotoamateurs onder jullie die dat wel zouden zien zitten.
Een CD-rom met alle foto's erop zou volstaan voor ons. Wij zouden de mooiste foto's daarna wel zelf laten afdrukken.
Hopelijk zijn er enkele onder jullie die dat wel aandurven.
Jullie kunnen mij hiervoor e-mailen op filip.pluym@skynet.be.
Stop er eventueel ook enkele foto's bij die jullie gemaakt hebben en eventueel een link naar jullie website.
Alvast heel veel dank.
Vriendelijke fotogroetjes,
Filip PLUYM
Turnhout
Comment