Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Moderatoren m/v

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Ik zou zelf een heel slechte moderator zijn omwille van mijn chaotische natuur, maar voor eender welke andere hulp ben ik steeds bereid te helpen.
    http://www.razziphoto.com/

    Comment


    • #32
      Aan onze oproep voor moderatoren is gelukkig in grote getale gehoor gegeven. En precies zoals we ook geheel in de spirit van BD al hoopten dat er velen zouden willen helpen.

      Dat heeft in dit geval echter het nadeel dat we niet iedereen die aanbood te willen helpen ook effectief konden plaatsen. Daarom hierbij alvast dank aan allen die hun hulp, in welke vorm dan ook, hebben aangeboden. Ieder krijgt daarover overigens binnenkort een email van de crew met een reactie op hun aanbod.

      De huidige indeling van de forums wordt enigzins aangepast. We hebben nu een tijdje over de nieuwe vorm kunnen nadenken. De vorm van de nieuwe forumindeling wordt in een apart topic hier in Algemeen aangegeven. We hebben met het plaatsen van moderatoren al rekening gehouden met deze nieuwe indeling.

      Nogmaals dank aan allen die zich hebben aangemeld en allen die op welke manier dan ook constructief aan BD willen meewerken,

      De BD-crew

      Comment

      Working...
      X