Ik ben bezig aan een Fotobuch Professional. Voor de Premium versie zitten er in de software templates die toelaten foto's overlappen over de linker en rechter pagina te leggen. Die templates zijn in de software niet beschikbaar voor de professional versie maar je kan manueel je picture box over de 2 paginas tekenen en een foto invoegen. De verificatie die gebeurt vlak voor je het album bestelt, geeft hier geen foutmelding voor.
Ik heb aan Fotobuch gevraagd of deze manier van werken inderdaad toegestaan is voor de professional versie. Hun antwoord lijkt erop te wijzen van wel maar ik wel misschien toch even langs deze weg checken of iemand hier meer van weet en dit eventueel zelf inderdaad al zo gedaan heeft. Het lijkt me raar dat de software voor de professional versie deze templates niet aanbiedt terwijl je het wel zelf manueel zo zou kunnen tekenen zonder problemen te veroorzaken.
Alvast bedankt voor jullie antwoorden!
Ik heb aan Fotobuch gevraagd of deze manier van werken inderdaad toegestaan is voor de professional versie. Hun antwoord lijkt erop te wijzen van wel maar ik wel misschien toch even langs deze weg checken of iemand hier meer van weet en dit eventueel zelf inderdaad al zo gedaan heeft. Het lijkt me raar dat de software voor de professional versie deze templates niet aanbiedt terwijl je het wel zelf manueel zo zou kunnen tekenen zonder problemen te veroorzaken.
Alvast bedankt voor jullie antwoorden!
Comment