In de omgeving van Antwerpen, of is ie ook te verkrijgen op een SD?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Boek Erik Mansvelders waar te koop?
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Heb de mijne via proxis.be gekocht.http://www.vannecke.be
Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4
-
Ik heb het gevonden bij De Standaard Boekhandel, gewoon in het schap van de hobby's... En zijn andere boeken (PS, etc...) stonden in het "PC-schap"...
Comment
-
-
Bedankt mensen
'k zal eens rondneuzen.
Ik dacht, ik win toch nooit niks (je ziet wel) ga me zelf eens trakteren met een hoofdprijs, sé, heb dan toch ook een beetje gewonnen hé
Comment
-
@svda
Ik tracht U te bereiken via uw mailadres dat U opgegeven heeft bij BD.
Reactie=; Het bericht in bijlage kon niet worden verzonden aan uw bestemmeling.
DIT IS EEN WAARSCHUWINGSBERICHT - U BERICHT WERD NIET VERSTUURD NAAR UW BESTEMMELING!
De mailserver heeft op geregelde tijdstippen getracht van uw bestemmeling te bereiken,
na herhaaldelijke pogingen bleek dat uw bestemmeling niet bereikbaar was.
De mailserver zal GEEN pogingen meer doen om uw bericht af te leveren!
Indien u bijkomende informatie wenst, contacteer ons op info@sitehosting.be.
Wij beantwoorden uw mail binnen de 72 uur.
Postmaster
http://www.sitehosting.be
Gelieve mij zelf even te contacteren op teddy-bear@pandora.be
Comment
-
[URL]AHA, zaak opgelost sé.
Heb natuurlijk niet gaan kijken(zoeken) in de koopjeshoek, vond het veel handiger even naar uw member-profile te gaan en daar even te klikken.
Mischien toch handig daar een vallid e-mailadres te hebben?
Comment
-
-
Originally posted by Jochen
Ik heb het gevonden bij De Standaard Boekhandel, gewoon in het schap van de hobby's... En zijn andere boeken (PS, etc...) stonden in het "PC-schap"...
Henk
Comment
-
Merci Mic,
Spijtig genoeg is de pdf-file met de hoofdstukindeling niet meer toegankelijk. Is ook al een thread van vorig jaar. 'k Heb het boek vorig jaar in mijn handen gehad. 'k Was toen zelfs nog niet van plan een camera te kopen. 'k Weet niet meer goed wat er allemaal instond.
Greetz, Elo
Comment
Comment