Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Evie van waar ben je eigenlijk?
Ik ben van noord-limburg en zit op modellennet als fotograaf.
Indien je in de buurt woont mag je altijd eens langskomen.
Zie hieronder voor mijn websites.
Ben eerder van regio gent dus dat zal wat moeilijker zijn
moeilijk gaat ook hé ;-)
maar serieus ... je zal echt veeeeel meer succes hebben op de specifieke sites die in het topic vernoemd worden hoor. En geen nood ... op die sites zitten niet alleen professionals, maar ook veel amateurs, zowel modellen als fotografen. Het woord "amateur" moet je in deze optiek vertalen als "liefhebber" en zeker niet als "knoeier" (al zitten die er natuurlijk ook tussen )
Sta je al ergens op die sites geregistreerd ... plaats dan hier eventueel de links naar je profielen.
Greetz en succes met het vinden van een fotograaf,
Traveltoy.
nog even bijvoeging:
ben dus vooral op zoek naar fotografen uit regio gent, kwestie van bereikbaarheid etc,..Liefst ook jonge mensen (bij voorkeur studenten), aangezien ik graag wat alternatievere/artistiekere/moderne foto's had gehad..
nog even bijvoeging:
ben dus vooral op zoek naar fotografen uit regio gent, kwestie van bereikbaarheid etc,..Liefst ook jonge mensen (bij voorkeur studenten), aangezien ik graag wat alternatievere/artistiekere/moderne foto's had gehad..
Dus de categorie van fotografen die het nog moeten leren
30+, 40+, 50+ Fotografen met jarenlange ervaring in model- artistiek- en kunstfotografie tellen dan niet mee
Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?
Comment