Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

fish eye

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: fish eye

dan moet ge de hele thread lezen en vooral wie wat post en wanneer. Zou imho duidelijk moeten zijn
    --
    Play Drakensang - a free online mmorpg

Comment

Ik heb de thread gelezen, alleen snap ik het nog niet.

Wat ik kan opmaken is het volgende: Thread starter komt met een vraag af die op het foute forum onderdeel staat en waar er te weinig info in staat. Daarna komt de vraag voor meer info en een iets te "plat" antwoord van de threadstarten. Voor de rest nog een boel commentaar die niet nodig is... Die link snap ik dus nog niet
      Sony A300 :.: Sony 18-70 f3.5-5.6 :.: Minolta 35-70 f4 :.: Minolta 28-135 f4-4.5 :.: Sony HVL-F42AM

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door n0sTRa Bekijk bericht

Wat ik kan opmaken is het volgende: Thread starter komt met een vraag af die op het foute forum onderdeel staat en waar er te weinig info in staat. Daarna komt de vraag voor meer info en een iets te "plat" antwoord van de threadstarten. Voor de rest nog een boel commentaar die niet nodig is... Die link snap ik dus nog niet
        ik snap die link perfect.

TS komt met de bewering dat "zo'n mensen" er toch niet veel van kennen. Iets dat dus compleet uit de lucht gegrepen is. Voor mij is zoiets echt enorm beledigend, een negatieve uitspraak over iemand waarbij degene die de uitspraak doet totaal niet weet waarover (en over wie) hij het heeft

zulke reacties lokken dus gelijkaardige reacties uit.
        5DmkIII en wat glas

Comment

De beleefdheid laat inderdaad de wensen over
          Sony A300 :.: Sony 18-70 f3.5-5.6 :.: Minolta 35-70 f4 :.: Minolta 28-135 f4-4.5 :.: Sony HVL-F42AM

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door n0sTRa Bekijk bericht

Wat ik kan opmaken is het volgende: Thread starter komt met een vraag af die op het foute forum onderdeel staat en waar er te weinig info in staat. Daarna komt de vraag voor meer info en een iets te "plat" antwoord van de threadstarten.
            en aan dat 'iets te plat antwoord' stoorde ik me dus.

TS gaat dan verder met te zeggen dat hij van zulke mensen toch niets kan leren. Waarna ik een link geef naar, de enige ?, zelfgemaakte foto hier op het forum waaruit imho blijkt dat TS weinig kaas van fotografie gegeten heeft en dus, weeral imho, zowat van iedereen iets kan leren. Das het hele verhaal door mijn ogen.

Hoe kom ik hier nu toe ?

Ik ben een maandje of 2 terug op BD en schrik me een hoedje van de taal die hier, meestal door nieuwelingen, gehanteerd wordt. Het lijkt wel of ik op een forum van de playstation terecht gekomen ben. Dit hoeft voor mij niet. Ik ben gewoon dat er met respect met elkaar omgegaan wordt en die geïrriteerde taal kan ik in mijn vrije tijd best missen.

soit, zover mijn verhaal.
            --
            Play Drakensang - a free online mmorpg

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Perrush Bekijk bericht
              schrik me een hoedje van de taal die hier, meestal door nieuwelingen, gehanteerd wordt. Het lijkt wel of ik op een forum van de playstation terecht gekomen ben. Dit hoeft voor mij niet. Ik ben gewoon dat er met respect met elkaar omgegaan wordt en die geïrriteerde taal kan ik in mijn vrije tijd best missen.

soit, zover mijn verhaal.
              kan ik mij ook in vinden
              5DmkIII en wat glas

Comment

Is tegenwoordig de tendens op meerdere forums. Heb jaren op een gaming forum rond gehangen en daar kan je niet meer verwachten. Maar wat ik hier lees en in mindere mate op een alfa forum is jammer. Je zou meer beleefdheid en tenminste algemeen nederlands verwachten.

Comment

Working...
                X