Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ben op zoek naar een goeie en vooral ook leuke fotoclub gelegen in het gebied Vlaamse Ardennen. (Oudenaarde - Ronse - Kluisbergen - Zingem - Zwalm)....
als er niemand antwoordt zou ik aanraden om dan zelf maar een fotoclub te beginnen.
Ben een paar dagen geleden iemand tegen gekomen die met 7 anderen gewoon uitstapjes maakte. En ze leenden elkaars gerief uit. Egoistisch en paranoïde dat ik ben is dat niks voor mij maar mss een ideetje voor anderen he
Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 exen pijnlijke nek
Ben op zoek naar een goeie en vooral ook leuke fotoclub gelegen in het gebied Vlaamse Ardennen. (Oudenaarde - Ronse - Kluisbergen - Zingem - Zwalm)....
Iemand ideeën?
Jan
hier bij ons int dorp is er ene
er staan mooie fotos op hun site dus meen wel gevorderde amateurs
Comment