Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
en geen klein beetje, al bijna 55 Euro verschil op de lens die ik besteld heb vergeleken met vorige week !?!? Mooi op tijd bestelt en betaalt blijkbaar.
Hieronder enkele zaken die ook exporteren naar België. Meestal moet je wel via email of telefoon even contact opnemen, want hun online systeem is niet altijd voorzien hierop. Als je ook btw-vrij geleverd wil krijgen, moet je altijd eerst checken of ze die service leveren (en moet je zelf een btw nummer hebben, natuurlijk)
de laatste drie heb ik aan de lijn gehad, en die leveren allemaal btw vrij. De eeste heb ik niet kunnen bereiken. Ik kan je geen ervaringen geven, want ik heb maar bij een besteld, en 't is te recent om al iets te kunnen zeggen.
By the way: het pond is de laatste dagen zo'n 5% gestegen. Dus best opnieuw nog eens je huiswerk maken :-)
Last edited by MoreThanWords; 9 januari 2009, 16:31.
Lightroom 6/CC Ontmaskerd: 450 blz. Lightroom
Bestel het eBook of gedrukte boek nu via deze link. GRATIS eBook 'Tien Tips voor Betere Reisfoto's'. Meer info hier.
Ik kwam ook nog http://bentonvillemall.co.uk/ tegen met interessante prijzen, en wat leuk is, ze schrijven expliciet: "International warranty available on all mainland European orders."
Bij warehouseexpress moet je ook bellen om btw vrij geleverd te krijgen, maar ze sturen zonder probleem naar België op.
Ik moest zowieso bellen omdat ik niet met Visa wou betalen maar met een overschrijving, dat kan niet via de site, heel vriendelijke dame, Katie aan de lijn gehad, belde me later zelfs nog terug omdat ze een foutje in mijn email adres genoteerd had.
Ben vol spanning aan het wachten op mijn nieuwe glasbakje eerlijk gezegd
ook mifsuds.com levert btw vrij naar europa als je btw-nummer hebt !
Oorspronkelijk geplaatst door MoreThanWordsBekijk bericht
Hieronder enkele zaken die ook exporteren naar België. Meestal moet je wel via email of telefoon even contact opnemen, want hun online systeem is niet altijd voorzien hierop. Als je ook btw-vrij geleverd wil krijgen, moet je altijd eerst checken of ze die service leveren (en moet je zelf een btw nummer hebben, natuurlijk)
de laatste drie heb ik aan de lijn gehad, en die leveren allemaal btw vrij. De eeste heb ik niet kunnen bereiken. Ik kan je geen ervaringen geven, want ik heb maar bij een besteld, en 't is te recent om al iets te kunnen zeggen.
By the way: het pond is de laatste dagen zo'n 5% gestegen. Dus best opnieuw nog eens je huiswerk maken :-)
Ik heb toch maar besloten om niet in de UK te kopen, omdat ze overal door hun stock heen zitten en er mss prijsstijgingen zullen komen voor nieuwe bestellingen . Ook aangezien de euro nu aan het zakken is tov de pond, wordt het al iets minder interessant.
Heb daarom een Nikon D90/18-105 kit en 50 f1.8 bestelt bij studio 73 , dan ben ik toch ook zeker dat als er iets aan scheelt ik er terecht kan. Waar ik daar bij 'grijze import' toch ook een beetje mijn twijfels bij heb, alhoewel dat eerder een voorgevoel dan werkelijke ervaring is, die ik (gelukkig) nog nooit gehad heb.
Ik ben nu dus in blijde verwachting van mijn nieuwe spulletjes.
Het enige mindere zijn die verdomde examens , maar zodra ik die overleefd heb, ben ik klaar om er helemaal in te vliegen
Comment