Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Profiteer jij van de lage pond ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Profiteer jij van de lage pond ?

    Oorspronkelijk geplaatst door Psychodweep Bekijk bericht
    Als iets niet op voorraad is, is het logisch dat je niet 'next day' geleverd gaat worden, wonderen bestaan niet hé. Dus gewoon even bellen en je bent zeker voor zo'n prijsverschil moet je wat over hebben vind ik, ik heb 600 Euro uitgespaard met deze lens !

    Mark
    Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
    Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

    Comment


    • #17
      Re: Profiteer jij van de lage pond ?

      Tuurlijk is dat normaal, maar is het dan ook normaal dat je na 12 weken nog niks hebt en na 6 mails en 6 telefoontjes nog steeds geen datum krijgt van levering ?

      Comment


      • #18
        Re: Profiteer jij van de lage pond ?

        deze namiddag een lens gekocht bij www.Mifsuds.com . heel vriendelijk, halen de BTW weg als je met belgische vat-number zit, perfect geholpen.

        eerst heb ik wel gecheckt of de lens wel op stock was ... ze staat ondertussen aan de kant en zal maandag verzonden worden naar belgië.
        www.loft6.be

        Comment


        • #19
          Re: Profiteer jij van de lage pond ?

          Waar in Londen zelf kan je de beste prijzen vinden? Ik ga binnenkort een weekendje naar Londen, en als ik daar dan toch ben
          Ben ook zelf wat aan t zoeken, maar is nogal speld in een hooiberg-gevoel. Dus heeft iemand ervaring met Londense winkels?

          Comment


          • #20
            Re: Profiteer jij van de lage pond ?

            Is het normaal dat je via warehouse express enkel 48h delivery voor £57 hebt als keuze bij de verzending naar België?
            Canon EOS 5D MKIV | Canon 24-70mm F/2.8 USM | Canon 70-200mm F/2.8 IS MK II USM | Canon 135mm F/2 USM | Canon 50mm F/1.4 USM

            Comment


            • #21
              Re: Profiteer jij van de lage pond ?

              Oorspronkelijk geplaatst door -Will- Bekijk bericht
              Is het normaal dat je via warehouse express enkel 48h delivery voor £57 hebt als keuze bij de verzending naar België?
              Normale verzending naar belgië is daar £35, zo heb ik mij in elk geval de Canon EF 28-300 L IS vrijdag besteld btw kunnen laten vallen met btw nummer, dus nog meer winst omdat ik niet moet wachten om mijn centen terug te krijgen (als dit al gaat vanuit de UK ?) nu eens zien hoe snel ze leveren ...

              Mark
              Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
              Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

              Comment


              • #22
                Re: Profiteer jij van de lage pond ?

                volgens mij is Jacobs (www.jacobsdigital.co.uk) de goedkoopste, of kent iemand nog betere prijzen? iemand ervaring met jacobs trouwens?

                deze prijzen zijn in elk geval zéér interessant:

                Canon 450D body: £410.08 = 426.72 euro, en daar gaat nog ns £50 vanaf via de cashback!
                Canon 50mm 1.8 MK2: £70.42 = 73.27 euro

                Comment


                • #23
                  Re: Profiteer jij van de lage pond ?

                  en nu ik toch aan het vragen ben: op lenzen heb je wereldwijde garantie, is dat ook zo voor de body? ik weet dat bv. een body die je in amerika koopt niet onder wereldwijde garantie valt, maar hoe zit dat met uk/europa?

                  alvast bedankt!

                  Comment


                  • #24
                    Re: Profiteer jij van de lage pond ?

                    Heeft er nog iemand referenties die export doen? Warehouse express is bijna depleted voor de zaken die ik moet hebben..
                    Canon EOS 5D MKIV | Canon 24-70mm F/2.8 USM | Canon 70-200mm F/2.8 IS MK II USM | Canon 135mm F/2 USM | Canon 50mm F/1.4 USM

                    Comment


                    • #25
                      Re: Profiteer jij van de lage pond ?

                      Oorspronkelijk geplaatst door mister__pink Bekijk bericht
                      volgens mij is Jacobs (www.jacobsdigital.co.uk) de goedkoopste, of kent iemand nog betere prijzen? iemand ervaring met jacobs trouwens?

                      deze prijzen zijn in elk geval zéér interessant:

                      Canon 450D body: £410.08 = 426.72 euro, en daar gaat nog ns £50 vanaf via de cashback!
                      Canon 50mm 1.8 MK2: £70.42 = 73.27 euro
                      Bij de ene is de lens en bij de andere de body beterkoop.
                      Dus het bsete even rondsurfen.
                      Hier heb je een link waar er toch veel prijzen vergeleken worden.

                      Je kiest gewoon wat je zoekt in de linkerkolom.
                      Soms heb je er nog codes bij staan die je kan vermelden voor extra kortingen.
                      Nikon

                      Comment


                      • #26
                        Re: Profiteer jij van de lage pond ?

                        Ik heb m'n centjes verdient van 't weekend.
                        'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

                        Comment


                        • #27
                          Re: Profiteer jij van de lage pond ?

                          Oorspronkelijk geplaatst door Tep Bekijk bericht
                          Bij de ene is de lens en bij de andere de body beterkoop.
                          Dus het bsete even rondsurfen.
                          Hier heb je een link waar er toch veel prijzen vergeleken worden.

                          Je kiest gewoon wat je zoekt in de linkerkolom.
                          Soms heb je er nog codes bij staan die je kan vermelden voor extra kortingen.
                          Lijkt alsof 90% van deze sites niet leveren buiten UK..
                          Canon EOS 5D MKIV | Canon 24-70mm F/2.8 USM | Canon 70-200mm F/2.8 IS MK II USM | Canon 135mm F/2 USM | Canon 50mm F/1.4 USM

                          Comment


                          • #28
                            Re: Profiteer jij van de lage pond ?

                            Maak er maar 99,9% van want de enige site van de eerste 15 ofzo is warehouse express..
                            Canon EOS 5D MKIV | Canon 24-70mm F/2.8 USM | Canon 70-200mm F/2.8 IS MK II USM | Canon 135mm F/2 USM | Canon 50mm F/1.4 USM

                            Comment


                            • #29
                              Re: Profiteer jij van de lage pond ?

                              De prijzen zijn interessant. Ik vraag me nu wel af waarom er zo weinig winkels electronica buiten GB leveren. Zit daar ergens een addertje onder het gras? Binnen de EU zou dat toch geen probleem mogen zijn denk ik dan. Boeken en cd's van Amazon gaan perfect.
                              Flickr page

                              Comment


                              • #30
                                Re: Profiteer jij van de lage pond ?

                                Elektronica = duur materiaal.
                                Als er iets misloopt met de verzending, ist dikke ****.

                                Comment

                                Working...
                                X