Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Prijzen Canon materiaal na 1 jan.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Prijzen Canon materiaal na 1 jan.

Bij Fotokonijnenberg is de Canon 16-35 f2,8 L II ondertussen al 100 euro duurder geworden. Ik heb ze een week geleden 320 euro minder betaald dan wat ze daar nu kost .
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Disegno-S Bekijk bericht
      Dat zijn serieuze verschillen

Heb net een telefoontje gepleegd, heb mij de Canon 100-400 besteld voor 905 Euro (zonder btw wel te verstaan omdat het voor de firma is maar inklusief verzending naar België), daar vind je ze zelfs moeilijk tweedehands voor tegenwoordig en moet ik geen maanden wachten op terugstorting van de BTW.

Johan
      Bij Konijn staat deze lens aan 1418 Euro (akkoord is wel maar 1172 ex btw, maar toch nog bijna 300 Euro verschil dat is zowat 25% goedkoper in de UK)

Mark
      Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
      Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

de lens die ik net moet hebben (canon 100 macro) staat in backorder ... gelukkig staan er op ebay nog een paar aan ongeveer dezelfde prijs.
        --
        Play Drakensang - a free online mmorpg

Comment

Dat alles duurder wordt is voor een grooyt deel onse eigen schuld.
          Als wij zo dom blijven en blijven kopen aan die prijzen waarom zouden de bedrijven dan niet meer blijven vragen. Laat ons met ze'n alle 2 maand niets meer kopen en ze smijten de toestellen naar uw hoofd. Ik heb nu twee lenzen gekocht bij de zelfde winkel.
          Als ik de andere prijzen van andere winkels bekijk dan dan zijn die tussen de 30 en 50 euro duurder per lens. Maar toch blijft men bij die andere winkels kopen!!!!!!!!!!!!!!!!!
          Nog een voorbeeld, De kreeften worden momenteel aan dumpprijzen verkocht maar toch blijft men in de restaurant's de zelfde prijzen betalen.
          Met de crisis worden er minder auto's verkocht dus geft men ze maar gratis weg zoals bij Cardoen. Het is gewoon een kwestie van vraag en aanbod en zolang de vraag groot is zullen de prijzen blijven stijgen.
          Robby
          Minder tijd achter de computer
          Is meer tijd achter de camera

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
            Ik heb een 50D gekocht voor 1099. De body's gingen lichtjes volgens het telefoontje.
            Lennert, ook bij Bartok in Hasselt? Daar ben ik mijn gisteren ook gaan halen
            Canon EOS 5D MKIV | Canon 24-70mm F/2.8 USM | Canon 70-200mm F/2.8 IS MK II USM | Canon 135mm F/2 USM | Canon 50mm F/1.4 USM

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
              Heb net met topfoto in duitsland gebeld.
              Hij zei: Canon 70-200 lens kost nu €1550. Stijgt naar €1950
              Morgen maak ik een ritje naar topfoto
              Je zou beter de boot nemen,nog goedkoper.
              'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Uitzonderingen bevestigen de regel:
                Canon EF-S 17-55 2.8 IS USM
                Konijnberg 15/12: 821,-
                Foto 73: 819,-

Gisteren gekeken: 818,53 (of net 47 eurocent goedkoper dan Foto 73)

Vandaag: 799,-
                Damn, ik heb een tijdje geleden nog 895 betaald.
                Canon R6 + Canon 5D mark III - Canon RF 28-70 f/2.0 - Canon EF 24-70 2.8 L USM - Canon EF 70-200 2.8 L IS II USM - Canon EF 50 mm 1.8 II; www.dpfotografie.be

Comment

De 16-35 f2,8 L II is ondertussen ook terug 100 euro goedkoper geworden bij Konijnenberg, die was daar pas nog 100 euro duurder geworden. Ik heb ze nog voor 998 euro kunnen kopen, maar niet bij Konijnenberg.

Ik denk dat ze hier af en toe komen kijken, maar ze houden volgens mij ook elkaars prijzen in het oog. Als de verschillen te groot worden, dan passen ze hun prijzen aan...

Dat er hier de laatste weken zoveel over de lage prijzen in Engeland gepraat wordt, dat zal er ook wel iets mee te maken hebben. Als de verschillen té groot worden, dan verkopen ze hier veel minder.
                  http://barthuysmans.smugmug.com/
                  BD0338BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door -Will- Bekijk bericht
                    Lennert, ook bij Bartok in Hasselt? Daar ben ik mijn gisteren ook gaan halen
                    Nein, top-foto *punkt* de

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
                      Dat alles duurder wordt is voor een grooyt deel onse eigen schuld.
                      Als wij zo dom blijven en blijven kopen aan die prijzen waarom zouden de bedrijven dan niet meer blijven vragen. Laat ons met ze'n alle 2 maand niets meer kopen en ze smijten de toestellen naar uw hoofd. Ik heb nu twee lenzen gekocht bij de zelfde winkel.
                      Als ik de andere prijzen van andere winkels bekijk dan dan zijn die tussen de 30 en 50 euro duurder per lens. Maar toch blijft men bij die andere winkels kopen!!!!!!!!!!!!!!!!!
                      Nog een voorbeeld, De kreeften worden momenteel aan dumpprijzen verkocht maar toch blijft men in de restaurant's de zelfde prijzen betalen.
                      Met de crisis worden er minder auto's verkocht dus geft men ze maar gratis weg zoals bij Cardoen. Het is gewoon een kwestie van vraag en aanbod en zolang de vraag groot is zullen de prijzen blijven stijgen.
                      Robby

wauw dat lijkt mij een goed idee?

BD'ers??????
                      In de startpagina van belgiumdigtal.be , kan je daar even schrijven van 2 maanden niks te kopen? dan kan ik misschien mijn 100-400 kopen en moet ik geen jaar wachten
                      lijkt mij een super ongelooflijk idee?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cedricje.l Bekijk bericht
                        wauw dat lijkt mij een goed idee?

BD'ers??????
                        In de startpagina van belgiumdigtal.be , kan je daar even schrijven van 2 maanden niks te kopen? dan kan ik misschien mijn 100-400 kopen en moet ik geen jaar wachten
                        lijkt mij een super ongelooflijk idee?
                        Ok, kan iemand dan een mailtje sturen naar de hele wereld?
                        Sony SLT α57 / Sony 16-50 2.8 / Minolta 50 1.4 / Sony 85 2.8 / ...

Comment

Op zich een goed idee. Ik heb op andere (auto) fora al gelezen dat ze samen auto onderdelen aankopen. Zo maken ze een lijst van onderdelen die vaak gekocht worden.
                          Iedere drie maanden wordt er dan samen besteld. Werkt perfect!
                          Canon R6 + Canon 5D mark III - Canon RF 28-70 f/2.0 - Canon EF 24-70 2.8 L USM - Canon EF 70-200 2.8 L IS II USM - Canon EF 50 mm 1.8 II; www.dpfotografie.be

Comment

Iemand nog een canon 70-200 F4 Is nodig?
                            www.digitalclickx.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Thomasho Bekijk bericht
                              Volgens mijn informatie stijgen alle prijzen van Canon na 1 januari.
                              Bij de objectieven is dit tot 10%, bij andere producten minder grote stijging.

Veel winkels hebben hun prijzen de laatste week (of weken) al stilaan de hoogte in gejaagd.
                              Sigma gaat zelfs met 15% de hoogte in.

Er gaan reeds vermoedens de ronde dat er nog eens in de loop van 2009 een prijsstijging zou komen van 10% op alle lenzen...

Comment

Working...
                              X