Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
17 inzendingen tot hiertoe in "Wat was jouw beste foto in 2008" maar zo goed als niemand hier?
Vinden jullie dan enkel jullie eigen fotos goed?
't Is moeilijk hé een beslissing maken van andermans werk?
Beseffen jullie mss welk probleem de moderators iedere week ondervinden bij de HOF-selectie?
Ik zou jullie niet graag die verantwoordiging opleggen.
Voor zover ik weet is het (volgens de forumregels) enkel toegelaten om eigen foto's zichtbaar op het forum te plaatsen...
Misschien daarom dat mensen hier geen foto's van anderen zetten?
Topic pas gezien 'k zal eens grasduinen in wat ik heb gezien!
Als we geen foto's mogen plaatsen, we kunnen altijd linkjes zetten
Ik kom nog niet zo heel lang op het forum rondkijken. En er zijn 39486076 ongelooflijke mooie foto's. Elk van die foto's heeft indruk gemaakt en mij dingen geleerd. Maar deze foto heeft in grote indruk op mij nagelaten en echt zin gegeven om meer met mijn foto's te willen doen. Het was ook de eerste foto waar ik aan dacht toen ik het topic zag.
't is natuurlijk makkelijker onder je eigen foto's te zoeken, dan al de fora van het voorbije jaar te doorploegen. Onbegonnen werk eigenlijk.
Mij blijft vooral de foto bij van de verpleegsters die in Brussel een pauze houden, maar verwacht nu niet van mij dat ik hem ga opzoeken.
Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit
Forum voor foto's van evenementen, speciale gebeurtenissen, en andere foto's met journalistieke waarde.
Kies door middel van de prefix of je ze wil laten beoordelen of enkel showen.
Comment