Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Niet gemakkelijk om te kiezen, ik fotografeer nogal uiteenlopende dingen en dan is het soms wel appelen met peren vergelijken. Maar ik heb dan maar gekozen voor één van mijn dochter tijdens de balletles.
Zo'n prachtige foto's als hierboven kan ik spijtig genoeg nog niet presenteren.
Dan maar de foto waar ik het meest trots op ben. Deze is namelijk gemaakt op een danswedstrijd waar mijn dochter 2 medailles behaalde EN waar ik de eerste keer op stap was met mijn eerste DSLR (de Canon EOS 50D). Volgend jaar hoop ik dus méér keuze te hebben
uit de enkele 100'en foto's staan deze mij het meeste aan.
let wel; getrokken met een goedkope digitale compact (90eur)
heeft een sluitertijd die niet in te stellen is, zelfs door iso te veranderen van 84 naar 200 geen verschil te merken. dit zijn mijn foto's die het beste gelukt zijn, na eindeloos spelen met de instellingen
vuurgarnaaltjes van 2cm
fotoschoot met mijn moeder en stiefpa. wel bijgeknipt, want een tuinkabouter hoort toch niet bij old-time he
Comment