Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik merk hier vanavond dat het forum bijzonder traag gaat en ik krijg vaak dat de pagina niet kan worden opgehaald. Is er iets mis ? Of is het alleen bij mij ? Alle rest gaat normaal...
Marleen
O.K. Bedankt voor je snelle antwoord en interventie ! Hopelijk niks ernstigs en snel op te lossen, anders weer werk aan de winkel voor de webmensen. Succes !
Marleen
heb al een paar weken problemen met blokkeren maar niet op alle websites, wel nog op enkele andere dan BD dus ja vis dan maar eens uit aan wat het ligt...... daarjuist vloog ik er ook efkens uit
Ik ga dadelijk de volgende link oproepen. Wanneer de afwas (van gisteren ) gedaan is en de patatten ( voor vandaag) geschild zijn zal hij wel beschikbaar zijn zeker?
Neen , serieus nu, het is de laatste tijd veel wachten op BD maar daar is al een topic over gemaakt dacht ik. Ik heb tijd en wacht wel af.
We zijn bezig met enkele zaken om alles weer netjes in orde te krijgen.
Server zal straks nog even onbereikbaar zijn voor een vijftal minuutjes, maar waarschijnlijk daarna wel opgelost.
Comment