Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Ik woon in Hasselt-Kuringen, schijnt zeer dicht bij BD-meeting te liggen. Soms liggen hier op mijn straat vol met auto's, zeker van BD-leden of vergis ik mij met de plaatselijk vrijmetselaars meeting
Mijn camera is een antieke Canon EOS 630, wel nog met autofocus. Naast fotografie is astronomie ( sterrenkijken) ook een hobby van mij.
Ik ben van plan om een Canon D30 of een D60 aan te schaffen.
Ultimate goal is astrofotografie, maar daar moet ik nog veel van leren.
Groetjes, Blord
Canon EOS 630, Speedlite 430EZ
24/2.8 50/1.4 35-70/3.5-4.5 70-210/3.5-4.5 70-200/2.8L
Geboren en nu opnieuw wonend in Houthalen (Limburg) na wat omzwervingen door de wereld.
Alleen wonen doe ik daar, want de wereld afrotsen doe ik nog altijd - volgende 3 weken Nevada, Arizona, Californie, Oregon en Washington, met hopelijk een stapje in Wyoming en British Columbia. Laatste keren waren in 1986 en 1994, dus het wordt die tijd weer.
Verschillende camera's waarvan maar eentje digitaal.
Ludo
Sony MVC-1000CD en nu wil ik nog een kleintje aanschaffen voor in mijn broekzak te steken.
Woon in deelgemeente van Genk en heb sinds juni een Kodak DC 4800 waar ik zeer tevreden over ben.
Na een ouwe nikon EM met wat lenzen en tussenstapje met een APS-je en heb als het goed is braaf mijn handtekening ook aangepast...
Comment