Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

een helpend handje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: een helpend handje

ha !!!
    yes dankje dat is nu de eerste positieve reactie die ik krijg
    Super, dankje voor je antwoord.

Heb men voorstel gedaan de mensen die er gebruik van willen maken weten me te vinden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door silhouet Bekijk bericht
      ha !!!
      yes dankje dat is nu de eerste positieve reactie die ik krijg
      Super, dankje voor je antwoord.

Heb men voorstel gedaan de mensen die er gebruik van willen maken weten me te vinden.
      Beste, heb pm goed ontvangen

-M-
      Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

Comment

jeetje seg
        had ik geweten dat ik zo'n reacties ging krijgen had ik wel men mond gehouden
        sorry zene als men meisjes niet goed genoeg zijn .
        ze werken ten minste hard en hebben er iets voor over.
        in tegenstelling tot de meeste modellen .
        Ik denk dat ik me een beetje verkeerd uitgedrukt heb, maar vanmorgen moest het reageren even snel gaan.
        Wat ik eigenlijk bedoelde is het volgende. Toen ik de profielen bekeek en vooral de foto's, dan merk ik dat ze absoluut geen hoog niveau hebben. En aangezien een model altijd de beste foto's van zichzelf toont, al was het maar om potentieel een grotere kans te hebben nieuwe opdrachten binnen te rijven. Dus kan ik daaruit alleen maar concluderen dat die meisjes eigenlijk nauwelijks ervaring hebben, wat voor een fotograaf eigenlijk geen meerwaarde biedt aan z'n portfolio, want poseren is veel meer dan alleen maar lachen in de lens. Poseren wordt zo vaak onderschat.
        En als je voor zo'n onervaren meisjes dan nog eens moet betalen... Als ik dan toch een model moet betalen, dan kies ik er liever ene mét pakken ervaring zodat ik toch zeker ben van een meerwaarde voor mijn portfolio. En dat was wat ik bedoelde ik dat hier veel vaker modellen passeren op het forum die wél TFCD doen én bovendien hun 'métier' kennen en een meerwaarde bieden.

Ik hoop dat dit misverstand nu opgeruimd is en het duidelijk is wat ik precies bedoelde.

Mvg,
        Frederic

Comment

Men meisjes zijn niet allemaal de perfecte maten.
          Dat ze geen perfecte maten hebben stoort mij totaal niet. Ik ken genoeg modellen die ruim buiten de maten vallen, maar die toch een portfolio hebben waarvan je eventjes moet gaan zitten
          'k zal dan ook de laatste zijn om een model te beoordelen over haar uiterlijk. Ieder model past wel in een bepaald soort shoot. De kunst is net het juiste model bij de juiste soort shoot te plaatsen.

Mvg,
          Frederic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rockey Bekijk bericht
            :
            Kvind het een mooi initiatief, ben wel geen modellenfotograaf en zal ook nooit gebruik maken van je aanbod, maar toch leuk dat je het voorstelt.
            Om er niet teveel doekjes om te winden en om kort op jouw bal te gaan spelen:

Ik ben modellenfotograaf, ik maak portfolio's in opdracht van modellenbureau's. Ik ken de sector en de pro's en contra's die ermee verbonden zijn ... ik onderhandel met bureau's en opdrachtgevers. Ik kom dagelijks in contact met modellen en hun ouders, aanverwanten. Op BD zitten er inderdaad veel "kenners" en des te meer "connaisseurs" ...

Mijn advies is opbouwend bedoeld, als anderen nog constructieve en on-topic comments kunnen bijdragen dan neem ik graag deel aan de discussie, indien niet ... neem ik hier afscheid met "mijn mond vol tanden"
            www.fotofolio.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
              Mijn advies is opbouwend bedoeld, als anderen nog constructieve en on-topic comments kunnen bijdragen dan neem ik graag deel aan de discussie, indien niet ... neem ik hier afscheid met "mijn mond vol tanden"
              En wederom voelt er hier zich blijkbaar iemand aangevallen.
              Ik heb toch niet over jou comment gesproken. Jij bent iemand die weet waarover hij het heeft, dus waarom zou ik daar commentaar moeten op hebben.
              Zoals ik heb gezegd, ik heb graag dat de mensen recht uit zijn en van mij mogen ze kritiek geven zoveel ze willen, het moet enkel gegrond zijn.

Maar we zullen het idd on topic houden, want discussies als deze leiden tot niets.

Om af te sluiten, mijn excuses moest je het persoonlijk opnemen. Maar viel niet op jou, kheb het zelfs over niemand die hier in dit topic poste.

Grtz
              'Keep on Clicking'
              Pana Lumix FZ50 + Olympus mcon-40 (macro)+ Hama Alpha 60 + Bilora 495 (mini)

Comment

oei oei
                tja via tekst kan veel verkeerd begrepen worden
                leven en laten leven is een goed moto

Comment

Working...
                X