Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik heb van iemand de vraag gekregen of je hier (België) of in Nederland cursussen fotografie kan volgen die in het Engels gegeven worden. Meer specifiek basiscursussen en geen privélessen.
Oorspronkelijk geplaatst door KatrijnMichielsBekijk bericht
Ik heb van iemand de vraag gekregen of je hier (België) of in Nederland cursussen fotografie kan volgen die in het Engels gegeven worden. Meer specifiek basiscursussen en geen privélessen.
uhmm... ik denk dat het internet er vol mee staat... probeer Youtube anders eens
het internet staat voor rommel ook... niet makkelijk om goede resources te vinden. Mogelijks vandaar de vraag, als iemand een referentie kan geven, maakt dat het opzoeken wat makkelijker
Het is niet voor mijzelf, maar voor een erasmusstudent.
En ze is op zoek naar een soort avondschoolcursus, geen internetcursus (en inderdaad zo zijn er genoeg )
Comment