Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar Canon 40D kopen? ART&CRAFT OF FOTO RUBENS??

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Waar Canon 40D kopen? ART&CRAFT OF FOTO RUBENS??

Oorspronkelijk geplaatst door cedricje.l Bekijk bericht
    Als ik iets nieuws koop heb ik wel graag dat het ook NIEUW is... Dat is juist het leuke aan iets nieuws kopen? niet? niemand heeft het ooit aangeraakt ! dat is juist leuk, gloednieuw, nog niet aangekomen, ik wil zeker geen 2ehands kopen, zou dan eerder sneller een lens in2ehand kopen... Maar zeker mijn body niet! en de 40D is een van de betere camera's, het is een hele dure camera die snel in prijs gezakt is, en nog geen klein beetje! zou dus niet in zien van geen 40D te kopen hoor!!!

Groetjes
    perrush votes for a blacklist
    --
    Play Drakensang - a free online mmorpg

Comment

hier een tevreden klant ... Rubens - Wilrijk
      zeer vriendelijk en - uiteraard - to the point

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cedricje.l Bekijk bericht
        Hallo,

Ik ben vanplan een canon 40D te kopen met lens 17-85...

Ben wel even aan het twijfelen of ik hem bij foto rubens( toch wel 90€ goedkoper ) of bij art&craft in mariakerke/Gent, te kopen...

Helpen jullie mij bij mijn beslissing? hebben jullie ervaring met de winkels?

Vele groetjes, Cédric !
        ik heb zelf een 40D gekocht bij art & craft ,goede uitleg bij aankoop en goede prijs €1069,-- btw incl. goede prijs voor een uitstekend toestel !!!! alsook de kitlens 17-85 zeer goede foto's !!

groetjs,
        Rony
        ik streef naar goeie fotokes
        Canon 7D en Canon glas

Comment

Hier alles gekocht bij Art & Craft, en dit tot volle tevredenheid, over de prijzen viel nog wel
          te spreken, service, kan ik niet over spreken, daar ik gelukkig nog nooit iets heb voorgehad,
          maar ik denk dat deze mannen er alles aan doen om hun klanten te behagen, het is ook
          een naam die hier geregeld naar voor komt, en dan kunnen ze zich het zeker niet permiteren
          om een slechte indruk te maken, maken of kraken is zo gebeurd tegenwoordig met het internet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
            Hier alles gekocht bij Art & Craft, en dit tot volle tevredenheid, over de prijzen viel nog wel
            te spreken, service, kan ik niet over spreken, daar ik gelukkig nog nooit iets heb voorgehad,
            maar ik denk dat deze mannen er alles aan doen om hun klanten te behagen, het is ook
            een naam die hier geregeld naar voor komt, en dan kunnen ze zich het zeker niet permiteren
            om een slechte indruk te maken, maken of kraken is zo gebeurd tegenwoordig met het internet.
            Na mijn minder goede ervaring met de 24-70,. kan ik bevestigen dat A&C wel degelijk dienst na verkoop levert.
            BD0497BE : Nikon body + glas
            www.RudyVerrijt.info

Comment

Aangezien deze post eerder gaat over winkels dan over technische aspecten van een camera, wordt deze verplaatst naar het forum "algemeen"
              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Bert, kan dit volledig beamen Topfoto.be eerste klasse winkel met goede prijzen en prima uitleg en steeds vriendelijke ontvangst in het nederlands wat je niet kunt zeggen van Brussel.
                Heb er gans mijn uitrusting gekocht.
                EOS 30D CANON - EF S 17-85 IS USM - CANON EF 70-300 IS USM - CANON EFS 10-22 - METZ 58 AF-1 - 055XPROB - 322RC2 -BG-E2

Comment

Voor mij ook De Greef in Edegem. Weten waar ze over spreken, over prijzen valt te onderhandelen, en ze doen echt niet moeilijk bij problemen.
                  Ooit een tweedehandslens daar gekocht, die na (thuis) testen toch niet presteerde zoals verwacht, en zonder boe of ba geld terug, even goede vrienden.
                  Ook huren kan daar.

Heidi

Comment

Working...
                  X