Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

gezocht

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: gezocht

Als ik het zo lees, dan vermoed ik dat je vriendin niet echt klaar is om zich naakt te laten fotograferen, maar dat jij eerder de drijvende kracht bent in die situatie.
    Iemand die zich echt naakt wil fotograferen, die lapt z'n laars aan wie de foto' s nu echt neemt, die gaat voor het eindresultaat, de beelden die hij/zij wil overhouden aan zo'n sessie.

En als je dan toch zo vrees voor die negatieve bijklank die je geeft aan mannelijke fotografen, dan zou ik zeker niet in het amateurmilieu gaan zoeken, maar binnenstappen bij de vakhandel die mooi naakt kan voorleggen. Maar dan zal het je waarschijnlijk wel een pak meer centen kosten, iets wat misschien net de reden is dat je het in het amateurmilieu gaat zoeken...

Mvg,
    Frederic

Comment

Re: gezocht

Iemand die zich echt naakt wil fotograferen, die lapt z'n laars aan wie de foto' s nu echt neemt, die gaat voor het eindresultaat, de beelden die hij/zij wil overhouden aan zo'n sessie.
      Voila. Ik moet zeggen dat ik al een en ander voor de lens heb gekregen qua naaktfotografie, en dat ik er nog nooit goesting heb van gekregen tijdens zo'n sessie. Ook als fotograaf ga ik enkel voor een zo goed mogelijke kwaliteit van beelden. Maar het is nu eenmaal een feit, tussen de amateur naaktfotografen zitten er veel die geen fatsoenlijke foto kunnen maken, maar enkel wat willen gluren. En het is als model moeilijk om die er uit te filteren. Ik zou zeggen bekijk hun websites, wat ze vertellen, wat ze laten zien, dan moet het wel mogelijk zijn om een goede en betrouwbare amateurfotograaf / fotografe te vinden.

Comment

Working...
      X