Hey BD college’s
Om mijn technische en artistieke niveau een boost te geven zou ik graag samenwerken met meer ervaren fotografen.
Mijn hoofdonderwerp is een beetje speciaal: Ik fotografeer modellen. In 90% van de gevallen zijn ze naakt. Maar, ze hebben bijna allemaal 4 poten en een staart (ik fotografeer honden).
Ik ben geïnteresseerd in locatie- en studioshoots.
Wat wil ik leren?
- Inzicht in het kiezen van de achtergrond op locatie.
- Inzicht in het gebruik van natuurlijk licht.
- Inzicht in het mengen van natuurlijk licht en flits (strobist, heb een setje: SB800 + oude Metz, statiefjes, plu, softbox, wit/zilver reflector)
- Studio, inzicht in lichtopstellingen, licht-modifyers etc..
- Manuele / Auto WB begrijpen in combinatie met de histogram in RAW (heb ondervonden dat het aanpassen van de Wb een grote inpakt heeft op het histogram en dus de belichting)
- Nabewerking: Meer halen uit de RAW convertor, huidtonen (soms gaat het baasje mee op de foto)
- Ik neem uiteraard alle studiokosten op mij en zorg voor de modellen (wit / zwart / combi en ander kleuren).
- Op locatie: ik wil reizen naar jouw buurt, ik zorg wel voor de modellen.
- Een pintje en zo kan er ook nog wel af.
Wie wil samenwerken, kan me een PB of mailtje sturen.
Alvast 1000 x bedankt!
Om mijn technische en artistieke niveau een boost te geven zou ik graag samenwerken met meer ervaren fotografen.
Mijn hoofdonderwerp is een beetje speciaal: Ik fotografeer modellen. In 90% van de gevallen zijn ze naakt. Maar, ze hebben bijna allemaal 4 poten en een staart (ik fotografeer honden).
Ik ben geïnteresseerd in locatie- en studioshoots.
Wat wil ik leren?
- Inzicht in het kiezen van de achtergrond op locatie.
- Inzicht in het gebruik van natuurlijk licht.
- Inzicht in het mengen van natuurlijk licht en flits (strobist, heb een setje: SB800 + oude Metz, statiefjes, plu, softbox, wit/zilver reflector)
- Studio, inzicht in lichtopstellingen, licht-modifyers etc..
- Manuele / Auto WB begrijpen in combinatie met de histogram in RAW (heb ondervonden dat het aanpassen van de Wb een grote inpakt heeft op het histogram en dus de belichting)
- Nabewerking: Meer halen uit de RAW convertor, huidtonen (soms gaat het baasje mee op de foto)
- Ik neem uiteraard alle studiokosten op mij en zorg voor de modellen (wit / zwart / combi en ander kleuren).
- Op locatie: ik wil reizen naar jouw buurt, ik zorg wel voor de modellen.
- Een pintje en zo kan er ook nog wel af.
Wie wil samenwerken, kan me een PB of mailtje sturen.
Alvast 1000 x bedankt!
Comment