ik ben van plan om een Panasonic LX 3 te kopen en de goedkoopste die ik vind (ik verkies om niet in een internet-only winkel te kopen) is een welgekend fotozaakje in Turnhout. Daar kost de LX3 401.64 €. Omdat ik in Ikea moest zijn, dacht ik, 'ik kijk ook eens bij Saturn'. Daar staat er ook eentje (een zilveren) aan 449 €. Wie niet vraagt, blijft maagd, dus ik vraag aan de verkoper hoe het zat met hun laagste prijs garantie. Ik laat hem een print zien van de website van Konijnenberg, en plots gingen alle excuusdozen open. Ja maar mijnheer dat is import via Nederland, de prijsgarantie geldt enkel binnen een straal van 25 km... enz. Dan kwam de aap uit de mouw, Konijnenberg maakt de markt kapot en wij mogen niet met die prijzen meegaan van onze directie.
Nu het zal me een zorg wezen, ik kom voor mijn job vaak genoeg in Turnhout. Ik kan nog kiezen of ik hem in zilver of zwart wil, en ik heb evengoed 2 jaar Belgische garantie. Salut, Saturn, je hebt een verkoop gemist.
Nu het zal me een zorg wezen, ik kom voor mijn job vaak genoeg in Turnhout. Ik kan nog kiezen of ik hem in zilver of zwart wil, en ik heb evengoed 2 jaar Belgische garantie. Salut, Saturn, je hebt een verkoop gemist.
Comment