Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een T-shirt, petje of .... van Belgiumdigital ! !

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Originally posted by Marc
    ....wordt geen tijd ( en ik ben nu effe serieus ) dat er eens een badge ontworpen wordt van Belgiumdigital ? Kunnen we mekaar tenminste herkennen als we in een of ander park als een zot lopen te fotograferen.
    Ik dacht eerst aan een T-shirt, maar dat kan je moeilijk in de winter aantrekken. Een petje is ook een optie, maar niet elke "kop" is daar voor gemaakt. Een badge daarentegen is vlug opgespeld. Of weet je wat ? Een stoffen insigne om op je Lowepro-tas te naaien ? Komaan. er zal hier toch wel genoeg know-how op de site aanwezig zijn ?
    Of moeten we misschien een geheime gedragscode hanteren zoals de vrijmetselaars ? - lol !

    Marc



    Dinsdag 2 oktober.....een half jaar na deze post.... EEN HISTORISCHE DAG !!!!
    Het was dus mogelijk !
    Dank zij de gezamelijke brainstorming en de belangeloze inzet van het voltallige BD-team is het er uiteindelijk van gekomen.
    Het leek "simpel", dat was het echter niet.
    Vele BD-ers ( waaronder zeer zeker de schrijver des dezens...mea culpa ) werden ongeduldig, omgeduldig, ongeduldig
    Wisten wij veel dat die badgkes door kaboutertjes gemaakt werden ! En dat die pas in de HERFST te "vangen" zijn...
    Enfin, eind goed, al goed !
    Neen, wat zeg ik ? Einde !
    Een nieuw begin potverdorie !

    DANK U, BD-TEAM !!!

    DANK U, FACTEUR !!!

    Euh, waarmee ik maar wil zeggen dat ik mijn badgkes ontvangen heb !!!
    Toppunt: gene secondenlijm in huis !!!


    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

    Comment


    • Prima idee ! Iemand die zich nog eens belangeloos wil inzetten ?
      Canon EOS 5D mk III / EF 50 F1,4 / EF 24-105 F4 / EF 70-200 F2,8 / EF 100-400 F4,5-5,6 / Meike MK-5D3 / ​Ext EF 1.4x II

      Comment

      Working...
      X