Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zwarte foto's op de home page

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Zwarte foto's op de home page

    Hier dezelfde symptomen als Mriya als ik Firefox gebruik. Bij Microsoft IE geen probleem echter. Er worden wel meer dan 150 items geladen op deze pagina Firefox verslikt zich blijkbaar hierin.
    α 99 - Sony 16-35 mm F2.8 ZA SSM
    Flickr____No place to be

    Comment


    • #17
      Re: Zwarte foto's op de home page

      Net even getest: Firefox for Mac: geen problemen, maar het laden van de pagina duurt even lang als met Safari. Er is dus iets mis, maar blijkbaar voor Windows erger dan voor OSX?
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment


      • #18
        Re: Zwarte foto's op de home page

        Hey juppekes

        Ik heb dat wel niet elke keer he

        Ongeveer 1 keer op de 15
        Bootjes

        Comment


        • #19
          Re: Zwarte foto's op de home page

          Hey juppekes

          Nu krijg ik geen enkel foto meer te zien

          Telkens moet ik lang wachten

          Dan springt het zwarte vlek open alsof een foto geladen is

          Onderaan staat klaar

          Maar geen foto's meer te zien
          Bootjes

          Comment


          • #20
            Re: Zwarte foto's op de home page

            Ik heb het ook. Heel de pagina geladen en geen foto te zien. Zal wel een fout in de website zijn.

            Comment


            • #21
              Re: Zwarte foto's op de home page

              Heb ik dus ook de hele homepage komt er snel door behalve de grote foto, vind tenandere dat er nog wel een en ander zou kunnen veranderen aan die homepage.
              Er staat teveel op, die tijdelijke site met alleen een foto had bijna maar aantrekking, je ziet telkens een andere foto maar om meer te weten moet je een stapje verder gaan nu moet ik steeds scrollen op m'n (voorlopige) laptop, ik denk dat die homepage teveel is voorzien op supergrote schermen

              Comment


              • #22
                Re: Zwarte foto's op de home page

                Ondertussen hebben we achter de schermen niet stilgezeten en een zoektocht ondernomen om dit euvel op te lossen.

                Het is inderdaad zo dat er momenteel zoveel foto's worden ingeladen, dit was zeker niet de bedoeling bij het ontwerp van de site

                De moeilijkheid schuilt erin dat we de mogelijkheden van de vBulletin forumsoftware albums gebruiken om foto's te tonen op de startpagina. Er is iets vreemd gebeurt toen we van de HoF foto's van 2008 aan het opladen waren.

                Onze excuses voor het ongemak, maar we zijn er gerust in dat dit euvel zal worden rechtgezet met de volgende update die binnen korte tijd wordt doorgevoerd.
                Groeten,
                Ludo

                Comment

                Working...
                X