Hallo allemaal. Ik ben een enorme beginner, en lees hier al een tijdje rond, eerst als niet lid, nu als lid.
Mijn naam is Vienna, ik woon in Nederland, en ben 44 jaar. Dat heel kort over mezelf.
Ik wil heel graag mee gaan doen in de beginnershoek, maar moet nog heel veel leren en zit dus eerst nog flink in de boeken.
Maar goed, nu de vraag. Ik hoop dat ik hem in de goede hoek stel, want ik zie niet echt een beginnershoekje voor vragen.
Ik heb heel veel fotos gemaakt met verschillende instellingen.
Maar hoe kun je nu zien hoe je foto gemaakt is in de EXIF info?
Ik kan de info wel lezen maar wil graag weten hoe je kunt zien of de foto Automatisch, of op TV stand, of M stand is gemaakt.
Heb me suf gezocht, maar ik kan het eigenlijk nergens terugvinden.
Wie wil deze beginner een handje helpen?
Alvast bedankt!
Mijn naam is Vienna, ik woon in Nederland, en ben 44 jaar. Dat heel kort over mezelf.
Ik wil heel graag mee gaan doen in de beginnershoek, maar moet nog heel veel leren en zit dus eerst nog flink in de boeken.
Maar goed, nu de vraag. Ik hoop dat ik hem in de goede hoek stel, want ik zie niet echt een beginnershoekje voor vragen.
Ik heb heel veel fotos gemaakt met verschillende instellingen.
Maar hoe kun je nu zien hoe je foto gemaakt is in de EXIF info?
Ik kan de info wel lezen maar wil graag weten hoe je kunt zien of de foto Automatisch, of op TV stand, of M stand is gemaakt.
Heb me suf gezocht, maar ik kan het eigenlijk nergens terugvinden.
Wie wil deze beginner een handje helpen?
Alvast bedankt!
Comment