.....
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
360° Control Room TR
Collapse
X
-
-
Re: 360° Control Room TR
Oorspronkelijk geplaatst door NeQo Bekijk berichtGaat niet, er is geen forum flash code om te embedden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk berichtDan een gewone panorama foto.
Je vraagt aan een schilder toch ook niet om de rode verf af te krabben omdat het vloekt met de gordijnen...
Dit is ook een foto alleen kan hij 360 ronddraaien.
Ik er niets aan doen dat het forum geen swf files kan laten zien.
Als dit niet kan bezien worden als een foto, kan u me dan aub eens weten in welk onderdeel van het forum dergelijk werk kan geplaatst worden?Last edited by NeQo; 6 oktober 2008, 14:08.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door NeQo Bekijk berichtHmm, 4 uur werk om dit te maken om dan een gewone statische pano te plaatsen?
Je kan altijd een gewone pano tonen met een link, zoals ik doe : http://forum.belgiumdigital.com/f40/...ml#post1991498
Comment
-
Aangezien er een link werd gepost en je zelf al aangaf dat er geen mogelijkheid is om de foto zichtbaar te tonen op het forum werd dit topic verplaatst naar 'Algemeen'.
Oorspronkelijk geplaatst door NeQo Bekijk berichtGaat niet, er is geen forum flash code om te embedden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk berichtJe kan altijd een gewone pano tonen met een link, zoals ik doe
In het vervolg zal ik zoiets wel toepassen.
Want nu staat ie ook maar een beetje verloren tussen de algemene.
Goeie tip!
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door NeQo Bekijk berichtHet was mijn eerste
En dat doet altijd een beetje pijn he
Comment
-
Bijzonder leuk. Het enige wat ik nog leuker had gevonden, is als we door de ramen hadden kunnen zien wat er daarbuiten was.______
www.vue.photo
Comment
Comment