Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ervaringen met Foto Konijnenberg en Kamera-Express.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Volgens velen kon ik maar beter geen zaken doen met Topvision. Ze leverde geen Nederlands handleiding (duh!) of garantie...
    Ondertussen al maanden plezier met mijn G3 die ik daar gekocht heb. Ik had hem zelf al de dag na verzending in huis!
    /\/\
    Canon Powershot G3, LA-DC58B, TC-DC58N, WC-DC58N
    Canon Digital Ixus
    ImageTank 20GB
    Canon EOS 50e + batterypack, 20D + batterypack, EF20, EF28-105, EF50, EF70-200 f4, RC1, Speedlight 550EX, Omnibounce, div. filters

    Comment


    • #32
      zelf heb ik goed ervaringen met konijnenberg goede service en ze wten waar ze over praten en goedkoop. er staat niet voor niks de winkel vol maar ik ga gewoon disdag of maandag. bovendien is het in een mooie omgeving en kun je direct je camera of lenzen uit testen
      mvg Jack

      Comment


      • #33
        Ik wil iedereen bedanken die aan deze discussie heeft meegewerkt.Ik wil dit verhaal nu gaan afronden ik begrijp idd best dat er een hoop positieve reacties waren je word niet zomaar zo groot in digitaal land.We zullen het er maar op houden dat we er op de verkeerde datum en moment waren.Maar als je dmv een nette brief op opheldering vraagt over de gang van zaken op die desbetreffende dag en je krijgt een arrogant lulverhaal als antwoord dan heb je het wel ff gehad,dit was de voornaamste reden om deze discussie op gang te brengen.De boosheid is ondertussen gezakt en ik wil mijn weer gaan bezighouden met een beslissing te gaan maken over welke camera ik wil gaan kopen en waar ze mijn wel op een nette manier te woord kunnen staan.Ondertussen heb ik op verschillende forums binnen en buitenland steeds meer negatieve berichten gevonden over de nikon coolpix 5700 dus misschien was dit verhaal een geluk bij een ongeluk.Kan iemand mijn vertellen zijn of haar bevindingen betreffende de coolpix 5700 of zijn er andere forum members die zeer positief zijn over een andere camera (laat het mijn aub ff weten)
        mijn budget is 1500 euro daar moet je toch wat mee kunnen doen.

        Groetjes Terror

        Comment


        • #34
          Originally posted by steldat
          De negatieve ervaringen die iemand heeft met een fotowinkel mogen best naar voren komen in dit forum. Daar worden wel allemaal wijzer van. Ik ben er echter alleen gevoelig voor als ik meerdere klachten ga lezen. Alleen wordt er nu een trend gezet alsof Konijnenberg een winkel is waar het, kopen kopen en niet zeuren, is.

          Daar kan ik me behoorlijk over opwinden, omdat dit zeker niet het geval is. Ik heb uitstekende ervaringen. En ze leveren ook uitstekende service.

          Als we nou door de maanden heen veel slechte ervaringen lezen van Konijnenberg, dan kan ik er in gaan geloven. Maar om nou uit één slechte ervaring te gaan veronderstellen dat daar de boel niet deugd, en dan ook nog anderen aansporen om daar niet te kopen, vind ik ook heel kort door de bocht.

          Peter
          ieder zijn eigen mening Peter

          Comment


          • #35
            Ik wil hier ook even op reageren . Konijnenberg had een tijdje terug een goede service maar de laatste tijd laat dat een hoop te wensen over.Ik ben het met Terror eens over de arrogantie, ik heb ze al een paar keer gebeld maar het lijkt net of ze op mijn niet zitten te wachten. Konijnenberg sucks

            En dat wilde ik ff kwijt

            Comment


            • #36
              Over konijnenberg: Ik heb daar 1x een teleconvertor gekocht via internet. Ik had hier nog enkele vragen over en deze vragen heb ik via de e-mail gesteld aan de firma konijnenberg. Hier zijn meerdere e-mails overheen gegaan. Ik heb in een kwartier tijd 5 e-mails van hun terug gekregen met goede informatie. Verder heb ik ook nog telefonisch contact met ze gehad, en echt als ze in de winkel net zoveel tijd voor je nemen zoals ze bij mij deden, dan mag je echt in je handen wrijven. Kortom, ik ben dus perfect geholpen. En inderdaad, niet alle verhalen zullen zo positief zijn, maar dat zul je overal vinden...

              Comment


              • #37
                Hey Terror,

                Ik heb ook een tijd geleden een topic gestart mbt. tot een Nikon coolpix 5700, een minolta dimage 7hi en de sony DSC-717. Ik heb ook negatieve berichten gehoord over de automatische zoeker van de Nikon. Over de Minolta was iedereen zeer tevreden, zeer scherpe foto's. Mijn probleem met de sony was het geheugen en het uiterlijk DAT IK vrij onhandig vond.

                Als je nog een goede winkel zoekt kan ik je www.speedtronic.nl aanbevelen. Je moet even bellen voor een goede prijs en er zijn altijd onderhandel mogelijkheden. Vraag wel even naar konrad, ik heb het idee dat hij daar de lakens uitdeelt.

                Veel succes,

                Greetz,

                Neo
                IF you do something, DO IT GOOD!!!

                Comment


                • #38
                  Originally posted by Neo
                  Hey Terror,

                  Ik heb ook een tijd geleden een topic gestart mbt. tot een Nikon coolpix 5700, een minolta dimage 7hi en de sony DSC-717. Ik heb ook negatieve berichten gehoord over de automatische zoeker van de Nikon. Over de Minolta was iedereen zeer tevreden, zeer scherpe foto's. Mijn probleem met de sony was het geheugen en het uiterlijk DAT IK vrij onhandig vond.

                  Als je nog een goede winkel zoekt kan ik je www.speedtronic.nl aanbevelen. Je moet even bellen voor een goede prijs en er zijn altijd onderhandel mogelijkheden. Vraag wel even naar konrad, ik heb het idee dat hij daar de lakens uitdeelt.

                  Veel succes,

                  Greetz,

                  Neo
                  Thnx Neo ik zoek het zelf ook nog ff uit,op speedtronic ga ik meteen ff kijken.

                  Greetz Terror

                  Comment


                  • #39
                    Ik ben zelf nog nooit in de winkel geweest, maar heb wel al verschillende malen een vraag gesteld via e-mail. Steeds snel en correct antwoord. Ik heb er nu on line wat besteld en die zending zou begin volgende week moeten aankomen...

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by Serge_VC
                      Ik ben zelf nog nooit in de winkel geweest, maar heb wel al verschillende malen een vraag gesteld via e-mail. Steeds snel en correct antwoord. Ik heb er nu on line wat besteld en die zending zou begin volgende week moeten aankomen...
                      ik hoop voor je dat het wel nieuw in de doos is en dat je niet een gebruikte krijgt toegezonden dat heb ik nog niet willen vermelden hier maar dat is namelijk ook al eens gebeurd.

                      S6 met die winkel

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by Tedjevanes
                        Ik wil hier ook even op reageren . Konijnenberg had een tijdje terug een goede service maar de laatste tijd laat dat een hoop te wensen over.Ik ben het met Terror eens over de arrogantie, ik heb ze al een paar keer gebeld maar het lijkt net of ze op mijn niet zitten te wachten. Konijnenberg sucks

                        En dat wilde ik ff kwijt
                        Thnx tedjevanes er zijn dus gelukkig meer mensen die er zo over denken.

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by Huggy
                          ok... kan zijn hoor...ik twijfel niet aan je verhaal...

                          maar waar is het wel goed qua service EN goedkoop???

                          ik wil ook ergens "live" gaan zien voor een camera in zuid-nederland of antwerpen-limburg... maar de vraag is waar

                          't zal overal wel iets zijn zeker?
                          Ik denk Huggy dat je net zo goed naar een goede fotozaak kan gaan daar ben je dan wel wat meer geld kwijt,maar daar is de service dan ook vele malen beter.Ik heb persoonlijk erg goede ervaringen met camex in nederland www.camex.nl daar koop je namelijk wel camera's met een nederlandse handleiding.

                          Groetjes Terror

                          Comment


                          • #43
                            ?????????????????????????????????????????????????? ?
                            En een dergelijke titel werkt ook niet echt goed.
                            ?????????????????????????????????????????????????? ?

                            "Ik vind een dergelijke titel ook niet echt goed werken"
                            is misschien beter?

                            saai
                            _--_

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by Terror
                              Originally posted by Serge_VC
                              Ik ben zelf nog nooit in de winkel geweest, maar heb wel al verschillende malen een vraag gesteld via e-mail. Steeds snel en correct antwoord. Ik heb er nu on line wat besteld en die zending zou begin volgende week moeten aankomen...
                              ik hoop voor je dat het wel nieuw in de doos is en dat je niet een gebruikte krijgt toegezonden dat heb ik nog niet willen vermelden hier maar dat is namelijk ook al eens gebeurd.

                              S6 met die winkel

                              Vandaag is alles aangekomen, netjes in originele verpakking en niet beschadigd of zo.


                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by Serge_VC
                                Originally posted by Terror
                                Originally posted by Serge_VC
                                Ik ben zelf nog nooit in de winkel geweest, maar heb wel al verschillende malen een vraag gesteld via e-mail. Steeds snel en correct antwoord. Ik heb er nu on line wat besteld en die zending zou begin volgende week moeten aankomen...
                                ik hoop voor je dat het wel nieuw in de doos is en dat je niet een gebruikte krijgt toegezonden dat heb ik nog niet willen vermelden hier maar dat is namelijk ook al eens gebeurd.

                                S6 met die winkel

                                Vandaag is alles aangekomen, netjes in originele verpakking en niet beschadigd of zo.


                                mazzelaar zo zie je maar weer met een beetje negatieve publiciteit worden ondernemers ineens weer alert.

                                Comment

                                Working...
                                X