Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Blogger is een publicatieprogramma van Google, waarmee je eenvoudig je gedachten met de rest van de wereld kunt delen. Met Blogger kun je makkelijk tekst, foto's en video's op je eigen blog of teamblog posten.
Blogger is een publicatieprogramma van Google, waarmee je eenvoudig je gedachten met de rest van de wereld kunt delen. Met Blogger kun je makkelijk tekst, foto's en video's op je eigen blog of teamblog posten.
Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzeleBekijk bericht
Ook daar weet/vind ik niets van??
Beste
Ik ben nogmaals speciaal mijn documenten gaan inkijken (en niet mijn dagboek van Photokina) en de betreffende lens gaan opzoeken. Het gaat over een totaal nieuwe lens SP AF 70-200mm F/2.8 Di - LD(IF) Macro.Bestemd voor full-frame camera's , diameter 77mm, dichtste focus 0,95m en compatibel met Canon , Nikon, Pentax en Sony... ga dus gerust eens een kijkje nemen op de website van Tamron ( alhowel ik niet weet of die daar te zien is)... maar in elk geval was deze lens op Photokina te testen... Ik kan u eventueel een PDF toesturen van mijn document over deze lens.
Ik ben nogmaals speciaal mijn documenten gaan inkijken (en niet mijn dagboek van Photokina) en de betreffende lens gaan opzoeken. Het gaat over een totaal nieuwe lens SP AF 70-200mm F/2.8 Di - LD(IF) Macro.Bestemd voor full-frame camera's , diameter 77mm, dichtste focus 0,95m en compatibel met Canon , Nikon, Pentax en Sony... ga dus gerust eens een kijkje nemen op de website van Tamron ( alhowel ik niet weet of die daar te zien is)... maar in elk geval was deze lens op Photokina te testen... Ik kan u eventueel een PDF toesturen van mijn document over deze lens.
Lees eerst aandachtig het Forumreglement waarvan dit sticky onderdeel uitmaakt.
In dit forum kun je als beginnende fotograaf je eerste foto's plaatsen. Ook een foto waarvan je niet echt tevreden bent maar welke je toch graag wil laten zien kun je hier kwijt.
Van de bezoekers wordt verwacht dat ze eerder milde commentaren en/of opbouwende kritieken geven.
Wil je een grondigere bespreking van je foto, dan kun je beter je foto in de betreffende fotobeoordelingsforums in de fotohoek plaatsen.
Het is de fotograaf die beslist of de foto het beste thuishoort in het Beginnershoek Forum, geen discussies hierover.
Indien echter bewust in een verkeerd forum wordt gepost (om aandacht te trekken of als grap) kan de moderator de post verwijderen of verplaatsen.
Respecteer de forumregels inzake foto's
Hoe je een foto moet linken lees je in deze tutorial in de Tips sectie.
Het forum wordt actief gemodereerd, maar wij kunnen uiteraard ook niet garanderen dat elke reply in elke topic wordt gelezen.
Bij twijfel of vragen stuur gerust een bericht naar de moderators van dienst Wim1960 of Franciskine.
Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzeleBekijk bericht
Jamaar, een 70-200 f/2.8 is géén 200mm macro lens hé .
Tamron gebruikt de indicatie 'macro' in de naam van die lens(SP AF 70-200mm F/2,8 Di LD [IF] MACRO), maar het is zeker geen echte macro lens. Met een ratio van 1:3.1 op 200mm is die wel bruikbaar in het macro domein, maar meer hoef je er niet achter te zoeken denk ik.
Nikon D300˛ met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900˛/SB800˛, R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
Comment