Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De PS3 die hij ook verkoopt wordt beschreven met exact dezelfde tekst als de verkoper die in de recente D3 en naakt-post behalve een D3 ook een PS3 te koop had...
En toen was de verkoper van Halle...
Dus: oplichting, allebei - geen twijfel.
In een twijfelgeval kan je natuurlijk altijd een technische vraag stellen - dan weet je het meteen.
En natuurlijk zijn er ook Nederlandstalige oplichters. Team Annie uit Zele bijvoorbeeld.
Maar anderzijds was het Nederlands in zijn advertenties wel slechter dan dat van de gemiddelde Kirgiziër...
Tja, vind ik ook gevaarlijk.
Het kan best zijn dat je ter plaatse komt en dat je een paar meppen op je neus krijgt en dat ze dan nog je geld uit je zakken halen.
Als je dit wil kopen moet je platzak ter plaatse gaan, alles bekijken, en dan als alles koosjer lijkt, samen naar de bank gaan om het geld over te schrijven. En zeker niet alleen gaan...
Tja, vind ik ook gevaarlijk.
Het kan best zijn dat je ter plaatse komt en dat je een paar meppen op je neus krijgt en dat ze dan nog je geld uit je zakken halen.
Als je dit wil kopen moet je platzak ter plaatse gaan, alles bekijken, en dan als alles koosjer lijkt, samen naar de bank gaan om het geld over te schrijven. En zeker niet alleen gaan...
In elk geval heb je dan al een adres.
Moet het nog gezegd worden : de aanbieding is uiteraard fake en ik raad iedereen aan die met een dikke som cash iets gaat afhalen dat twee keer te overwegen ... ik heb in het begin van het jaar een bod gedaan op een reeële 5D ... maar kon alleen een gsm nummer krijgen ... toen ik met een smoes ( van goedkoper te kunnen bellen ivm allerlei info) naar een vast nummer vroeg ging dat ineens niet want hij kon alleen een vast nummer van het werk geven en dat zou niet goed zijn voor hem als er achteraf ambras was ( hetgeen wat zegt over de gezonde staat van het toestel) ... maar hij wou het zelfs brengen voor de geboden prijs ... toen ik naar de serienummer vroeg (voor nazicht op de lijst van gestolen toestellen door ETB) en voorstelde de deal te laten doorgaan bij ETB in Roosendaal ( voor hem maar een fractie van de kms) na inspectie door een ETB technieker ( je kan daarvoor een afspraak maken en ik had al doorgekregen vanaf wanneer dat kon bij ETB) ... toen hoorde ik ineens niets meer.
Comment