Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
In ieder geval proficiat met het prachtige geleverde werk.
Moet er wel nog wat aan wennen en persoonlijk ervaar ik de kleinere lettertjes bij de berichtjes wel wat als vervelend. Het groen is natuurlijk wel mooi, flashy en 'eco' maar de leesbaarheid heeft er wel voor ingeboet.
(De oude manier lag me ieys beter....'k wordt oud zeker)
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
alles ziet er zeer netjes uit , goe gedaan !!!
toch een klein puntje dat (voor mij althans) vervelend is ,wanneer ik een berichtje wil typen de letterkes plots zo klein zijn dat ik ze haast niet meer kan lezen, echt overdreven klein want mijn dochter ziet toch zeer scherp en die vind die letterkes ook overdreven klein nu.....
alles ziet er zeer netjes uit , goe gedaan !!!
toch een klein puntje dat (voor mij althans) vervelend is ,wanneer ik een berichtje wil typen de letterkes plots zo klein zijn dat ik ze haast niet meer kan lezen, echt overdreven klein want mijn dochter ziet toch zeer scherp en die vind die letterkes ook overdreven klein nu.....
als ik een bericht wil typen krijg ik wel het groot lettertype, probeer dat eens zelf te wijzigen misschien is het daarmee opgelost? (bij mij staat arial 2)
ben aangenaam verrast door de nieuwe look van BD
this nog even wennen
goed werk geleverd daar aan de andere kant
door het groen weet ik welke topics reeds gezien heb en welke niet
waardoor ik dan ook de niet gelezen topics bekijk
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Het ziet er echt prachtig uit! Goed gedaan en mooie kleuren, al ging ik mss dat groen in een ander kleurke gestoken hebben maar buiten dat, prachtig!
Wat ik zeker goed vind zijn die bovenstaande fotos, hopelijk kan iedereen daarbij geraken?
Mss gaan de mensen nu eens sneller naar een foto kijken dan vroeger..
Comment